Wat een prachtig paard en wat een verlies zeg Heel veel sterkte met het verwerken
Sorriso
Geplaatst: 14-01-09 13:49
Klinkt als een enorm verlies (en zo ziet het er ook naar uit als ik de foto's zie, prachtdier).
Heel veel sterkte!
Priscilllla
Geplaatst: 14-01-09 14:00
Wow, ook ik ken het paard niet persoonlijk maar als ik het verhaal lees wat er over hem geschreven wordt dan voel ik gewoon de liefde die al de mensen voor hem voelen. Wat een verlies om zo'n leermeester te moeten missen.
Heel veel sterkte met het verlies, hij heeft gelukkig geen pijn meer!
Foogul
Geplaatst: 14-01-09 16:55
Respect voor hoe jullie Strana, toen hij bij jullie kwam, er weer bovenop hebben geholpen. Zwaar om hem zo (veel te vroeg) te moeten verliezen, maar hij heeft uiteindelijk gekregen wat hij verdiende: liefde en respect!
Veel sterkte en laten we nog lang genieten van zijn nakomelingen (maat en beweging ).
Liefs, Tarja
moravita
Geplaatst: 14-01-09 17:11
Dank je Tarja
Gelukkig hebben we inderdaad zelf ook nog een prachtige jonge hengst uit de nederlands kampioen merrie Tisza. Zo blijft hij toch nog een beetje bij ons.....
Chawwa
Geplaatst: 14-01-09 19:48
jee zeg, wat een verdriet! Ton en Aletta, veel sterkte gewenst. Het is verschrikkelijk om een vriend te moeten missen, ik leef met jullie mee. Wel hebben jullie het prachtig omschreven, heel mooi gezegd!
tessaenhenk
Geplaatst: 14-01-09 22:25
Ik ken Strana van vroeger, toen hij nog bij zijn vorige eigenaar op stal stond. Ik ben blij dat dit lieve paard nog wat fijne jaren heeft beleefd. In de berichtjes lees ik het respect voor hem en de liefde. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
tinka21
Geplaatst: 15-01-09 19:34
moravita egt heeel veel sterkte met t verlies van die prachtige hengst
ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten vind het zo verschrikkelijk!!! het was egt een prachthengst!!
Wat was het toch een prachtige hengst, het is vreselijk voor jullie om hem te missen, maar gelukkig heeft hij tot het laatst een geweldig tehuis gehad. Heel veel sterkte de komende tijd.
bettiena
Geplaatst: 19-01-09 13:21
lees net dat strana dr niet meer is...ging een schok door me heen...wil ton en alletta sterkte wensen met die verdriet..Het was een machtig paard..sterkts tineke