Verslagje voor de liefhebbers:
Ik kom net uit Mechelen vandaan en ik heb bij Adelinde met kippenvel op de tribune gezeten. Super piaffe passage tour, galop tour ook goed, behalve een pirouette. Parzival werd alleen weer eens heel erg heet in het laatste stukje passage op de middenlijn. Maar dat maakte Adelinde volgens mij niets meer uit, want ze zat er met een big smile op

Naast de lage punten van Withages (die bij meerdere laag zat oa Heike Kemmer) vielen de 79% van Ernes op! Dus dat trekt het weer enigszins recht. In deze rubriek zat een heel groot verschil tussen 1 en 2, maar dat liet Withages niet tot uitdrukking komen...
Painted was erg gespannen, ik denk dat Anky toch druk voelt ofzo, want echt vriendelijk was ze niet in de proef. Door de enorme spanning veel foutjes, maar dat paard is wel weer heel erg vooruit gegaan !
Happy reed een vrij gelijkwaardige proef met één hakkelige overgang van de piaffe naar passage. Verder werd ze op het einde erg heet, maar over het algemeen een veel nettere en betere proef dan Anky...
Jeanette Haazen vond ik erg sterk rijden, maar had nog wat foutjes waardoor een hogere score uitbleef.
Verder een leuke combinatie was Heike Kemmer met de hengst Royal Rubin, echt een stoere vos met 4 witte benen. Heeft 3 zeer goede gangen en ze heeft alweer een stuk beter onder controle dan de laatste keer dat ik deze combi zag.