Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
egnie schreef:Agossie die lieve Floris. Tja ook ik heb gelukkig nog van hem mogen leren. Het was een kanjer!
Monique wat erg ik wist niet wat ik las. Doe Goitse en Daphne een knuffel. Als ik zo de foto's zag waren zij met hem op stap!
Floris heeft in ieder geval een einde gekregen wat hij verdiende. Gelukkig geen pijn en gewoon heen gegaan. Vind het alleen sneu dat het op straat heeft moeten gebeuren
Dag lieve Floris, geniet nu maar van de eeuwige weilanden!

kruimeltje3 schreef:egnie schreef:Agossie die lieve Floris. Tja ook ik heb gelukkig nog van hem mogen leren. Het was een kanjer!
Monique wat erg ik wist niet wat ik las. Doe Goitse en Daphne een knuffel. Als ik zo de foto's zag waren zij met hem op stap!
Floris heeft in ieder geval een einde gekregen wat hij verdiende. Gelukkig geen pijn en gewoon heen gegaan. Vind het alleen sneu dat het op straat heeft moeten gebeuren
Dag lieve Floris, geniet nu maar van de eeuwige weilanden!
Wat erg he ing. Hoorde het van Daf. Wat vreselijk om mee te maken ik hoop dat het mij gespaard blijft.
Wat erg voor Goitse. Het was een super paard. Heb helaas niet van zijn ervaring gebruik kunnen maken.
HIj heeft iid veel jonge paarden het werk geleerd. Floris het gaat je goed je was een top knol!