Viper03 schreef:Nouvel schreef:en nog meer losgebroken paarden...
wat een stress en risico's veroorzaakt dit toch!
Ik begrijp niet dat eigenaren niet beter opletten, het gebeurt zo vaak de laatste tijd!
Onzin! Dit kan echt iedereen gebeuren!! Mensen maken toch fouten, of ben jij geen mens?
Hopelijk vinden ze de rest van de paarden weer ongedeerd terug! Sterkte ook voor de automobilist!
Natuurlijk kan het iedereen gebeuren, maar ik vind het echt opvallend hoe vaak er de laatste tijd hier al topics hebben gestaan over losgebroken paarden...
dat vind ik eerlijk gezegd best vreemd...
of is het gewoon stom toeval?

MamaJella schreef:Deze paarden staan op stal en overdag is er uitloop in een paddock. Ernaast is een school, een kinderopvang en een bushalte, dus ze zijn qua lawaai wel iets gewend. Ik kan me niet anders dan herinneren dat daar altijd paarden hebben gestaan, en er is voor zo ver ik weet nog nooit iets dergelijks gebeurd. Het paard dat overleden is, was een 35-jarige merrie, die van uitputting in elkaar is gezakt en aan een hartstilstand is overleden. Het punt waar dat gebeurd is, ligt zo'n 2 km van de paddock en de route die ze hebben moeten lopen gaat over een een vrij drukke verkeersader.
Helaas, maar ik denk niet dat het hier een geval is van slecht hekwerk. Ik ben eerder bang dat ze losgelaten zijn. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
dat zou echt heel triest zijn, als ze zijn los gelaten...

Ze heeft gelijk, als eigenaar zorg je toch in godsnaam ervoor dat je hekwerk in orde is.