Vrouw ernstig gewond na botsing met paard in Oudewater

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: Vrouw ernstig gewond na botsing met paard in Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:10

Kan ik me wel bij aansluiten DendroFleur! Vaak komen er allemaal verhalen over wat er MOGELIJK gebeurd kan zijn. In dit geval is het dus misschien een 'opluchting' dat de dochter het gezien heeft. Evengoed wil niemand haar moeder zo zien vallen en tenslotte overlijden. Echt heel erg!!

Sterkte voor alle nabestaanden!!!

rockdiamant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:28

_pauline_ schreef:
Ik heb met dr dochter gesproken, hoe het hier staat is het niet helemaal zo gegaan.

De dochter heeft het zelf zien gebeuren, het paard kon er eigenlijk niks aan doen. Het paard gleed uit op de stenen, en is zo tegen dr moeder aangekomen,
en die is dr evenwicht verloren en gevallen.

Helaas is ze overleden.

o pauline, toch is het iets anders gegaan, maar ik begrijp dat de dochter vanuit haar gezichtspunt een eigen beeld van de situatie heeft. wel of geen schuld, wat doet het er nog toe. daar kan en mag niemand over oordelen en zeker niet veroordelen. hooguit de mensen die erbij waren mogen het over de situatie zelf hebben. verder heeft iedereen daarbuiten het altijd uit de tweede hand. en dan gaat het en eigen ( vaak verkeerd) leven leiden.
maar het was zo een hectische bedoening.
helaas stond er iemand nog dichter bij met haar te praten en die heeft het gezien.
absoluut een stom en nodeloos ongeluk.
in ieder geval lijkt het beter het niet over hoe het gebeurt is te hebben.
dan maakt namelijk niets meer uit.
dat het gebeurt is en hun een hoop steunbetuigingen krijgen is geweldig.
zullen we het met z'n alleen dan ook daarbij laten?
het was voor de mensen die geholpen hebben en zeer zeker voor de dochter een traumatische ervaring die we een plek moeten geven. we hebben geprobeerd zo goed mogeljk te handelen.
een evt. hoe is niet meer belangrijk.
dus misschien kunnen we dan alleen nog steunbetuigingen geven want dat is wat helpt als de nabestaanden het lezen.
het is niet mijn gewoonte zoiets ingrijpends via een forum te bespreken, maar ik kan niet genoeg benadrukken dat dit niet uit de hand mag lopen over het hoe en waarom

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:36

jeetje zeg wat vresenlijk!
sterkte voor alle nabestaanden!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 21:52

Ik heb een email gekregen van iemand die daar op stal staat, dat ze dit hele topic niet willen hebben. Daarbij stond er ook in de email dat ik steunbetuigingen heb gehad?! Maar ik heb alleen het topic geplaatst (heb het helemaal over genomen van RTV Utrecht, maar ze willen het niet in de media en zeker niet op zo'n roddelsite als Bokt hebben), heb nog steeds mee gelezen, maar heb bij geen reactie gelezen dat er een steunbetuiging naar mij toe was (daarvoor heb ik het topic niet geopend, ik ken de familie/stalgenoten niet).
Er is tevens vanuit de familie/vrienden/stalgenoten ook een email uitgegaan naar bokt als dit topic gesloten/verwijderd mag worden.

Ik heb dit topic puur geplaatst, omdat dit de zoveelste al met een ongeluk is. De vorige waar zo'n topic over was geplaatst kwamen veel steunbetuigingen uit en worden we nu op de hoogte gehouden hoe het met de vrouw in kwestie gaat, met die intentie heb ik ook dit topic geopend. Berichten over de vrouw en het ongeluk verder in het topic komen ook niet van mij af. Als je het topic ook door leest/kijkt zie je dat dit mijn 1ste bericht is NA dat ik het nieuwsbericht had geplaatst.

Ik kan me niet in de familie plaatsen hoe hun zich voelen, maar kan me wel voorstellen dat er mensen op bokt zitten die graag de waarheid over hun stalgenoot willen plaatsen. Had ik het niet geplaatst was er wel iemand anders geweest, vanuit de Nieuws redactie of zelfs iemand die dichterbij het slachtoffer stond.

Namens mij, wil ik de familie, vrienden, kennisen en stalgenoten heel veel sterkte wensen met het verdriet.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:02

Dit is overigens niet mijn account maar van een vriendin.

Ik ben de oudste dochter van deze 'mevrouw' mijn moeder dus,
mijn zusje is overigens de dochter die alles gezien heeft.

Ik wilde even mededelen dat dit topic weinig zin heeft ook voor ons niet het is fijn het medeleven maar het is allemaal al zwaar genoeg.
Verder wil ik graag dat dit topic verwijderd wordt.. Het verhaal klopt niet en het is voor ons al erg genoeg.
Ik wil ook niet vertellen hoe het wel gegaan is familie en vrienden weten het en dat vind ik meer dan genoeg.

Dus hierbij een wens van de familie en vrienden om het weg te halen.
Alvast bedankt.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:09

Ik heb het bericht getemd, zodat een Mod actie kan ondernemen, uit respect voor de familie.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 16:53

Moderatoropmerking:
Na uitgebreid overleg is besloten het topic op ON te laten staan en niet te sluiten. Dit omdat het om een overgenomen bericht van rtvutrecht gaat en omdat er meer topics zijn waarin ongevallen van derden worden besproken. Bovendien hebben wij in het topic geen speculerende of kwetsende opmerkingen gezien.