Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
:
Ik vind trouwens ook dat ze leuke muziek heeft bij d'r kür.
) horseyfries schreef:Bedankt voor het filmpje, genieten! Vooral de ontspanning waarmee alles gebeurt is een genot om naar te kijken!
Goed werk Adelinde! (en Sjef!))

Sander_ schreef:De harmonie is echt onwijs goed! Helemaal super deze combi.
Enige wat ze nog wat kunnen bijschaven samen is iets spetterender/gewaagder rijden, dat komt met een nieuwe kür wel goed.

luxket schreef:ik wacht in spanning af tot de keer dat adelinde tegen anky rijd.. ben heel benieuwd wat er dan gaat gebeuren
diana1 schreef:luxket schreef:ik wacht in spanning af tot de keer dat adelinde tegen anky rijd.. ben heel benieuwd wat er dan gaat gebeuren
dat is volgens mij vorige week al gebeurd en toen heeft Anky verloren

Suzanne F. schreef:Heb net het filmpje gezien en wat een mooie combi en wat een wijs paard zeg!
Adelinde zit ook prachtig, beetje net zoals Anky vroeger zat op Bonfire.
Piaffe is inderdaad super. In de passage mis ik net het bergopwaartse beeld een beetje en de impuls.
Daarin kan hij nog niet tegen Salinero op.
En als je toch iets gaat zeuren komt hij soms te kort in de hals/achter de loodlijn.
Maar wat een knol zeg! Die komen er wel hoor, top!

Simba_ schreef:Ik denk echt dat als je hier andere muziek bij zou horen, het al een heel stuk spetterender is!
Ik vind dat de muziek de combinatie te kort doet, dat is zonde, daardoor komt het veel minder goed uit de verf dan het verdient!