Power and Paint: kreupel of helemaal niet betaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottte

Re: Power and Paint: kreupel of gewoon niet betaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:13

Elbrich7 schreef:
Steefjevos schreef:
Inderdaad, je kunt op meerdere manieren tegen de zaak aankijken.

Het is een prachtig dier, misschien kunnen ze hem nog als dekhengst gaan gebruiken. Natuurlijk niet als de blessure echt zodanig is dat hij niets meer kan, maar tsja..zonde om zo'n mooie pony te laten gaan zonder een paar kinderen van hem op de wereld te hebben, niet toch?

Ben ik het helemaal mee eens! Maar is hij dan nooit in de dekkerij geweest?

Ik geloof het niet

Keukenkast

Re: Power and Paint: kreupel of helemaal niet betaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:14

Zabbie schreef:
wat ik zo vreemd vind, als je een pony van dit kaliber, waar een bepaald prijskaartje aan hangt, verkoopt, wil je toch eerst geld zien alvorens je de pony levert ??? En zo niet, waarom hebben ze dan niet eerder aan de bel getrokken dat ie niet betaald is ?

Ik denkt dat dit een vertrouwenskwestie is geweest.. fam. Pasch <> fam. van Baalen <> fam. Fokker

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:15

Eyck schreef:
Zabbie schreef:
wat ik zo vreemd vind, als je een pony van dit kaliber, waar een bepaald prijskaartje aan hangt, verkoopt, wil je toch eerst geld zien alvorens je de pony levert ??? En zo niet, waarom hebben ze dan niet eerder aan de bel getrokken dat ie niet betaald is ?

Ik denkt dat dit een vertrouwenskwestie is geweest.. fam. Pasch <> fam. van Baalen <> fam. Fokker

En zo zie je maar weer dat je niemand kunt vertrouwen...
De Van Baalentjes die kunnen ook zo lekker met hun kont draaien...Juist rondom die pony...

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:16

Volgens mij heeft P&P een goed presterende zoon rondlopen. Maar ik weet het niet zeker of hij echt ooit aangeboden is voor de dekdienst.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:17

Ilzas schreef:
En zo zie je maar weer dat je niemand kunt vertrouwen...De Van Baalentjes die kunnen ook zo lekker met hun kont draaien...Juist rondom die pony...

Mensen blijven mensen he Knipoog

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:18

spicegirl schreef:
@cleo -misselijk?? sorry hoor, maar dit is een pony van minimaal 5 of zelfs wel 6 cijfers.als je zoiets als speeltje voor je dochter kan kopen, die er notabene geeneens op mocht rijden, heb je genoeg!!dan ben je geen harde werker,want met hard werken word je niet rijk.ik kan dat weten, en vele met mij... wel door een hoge functie in het zaken/bankwezen(maar wss een eigen bedrijf), maar dan bedoel jij iets anders als hard werken dan ik!
en tuurlijk verliest ie wat( voor hem dan) geld,maar hij gaat er absoluut nog niet van naar een voedselbank.dus heb ik financieel gezien geen medelij.dat mag toch?

Rolleyes

sorry hoor....dit vind ik echt idioot.... Rolleyes

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:19

spicegirl schreef:
@cleo -misselijk?? sorry hoor, maar dit is een pony van minimaal 5 of zelfs wel 6 cijfers.als je zoiets als speeltje voor je dochter kan kopen, die er notabene geeneens op mocht rijden, heb je genoeg!!dan ben je geen harde werker,want met hard werken word je niet rijk.ik kan dat weten, en vele met mij... wel door een hoge functie in het zaken/bankwezen(maar wss een eigen bedrijf), maar dan bedoel jij iets anders als hard werken dan ik!
en tuurlijk verliest ie wat( voor hem dan) geld,maar hij gaat er absoluut nog niet van naar een voedselbank.dus heb ik financieel gezien geen medelij.dat mag toch?

Daar ging het topic toch niet over Knipoog

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:20

dat ook inderdaad Nagelbijten / Gniffelen

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:21

Eyck schreef:
Ilzas schreef:
En zo zie je maar weer dat je niemand kunt vertrouwen...De Van Baalentjes die kunnen ook zo lekker met hun kont draaien...Juist rondom die pony...

Dus? Omdat ze mensen zijn is het allemaal wel acceptabel?
Zoals ik het nu lees was al bekend dat die pony een peesblessure had en dat zal dan ook heus bekend zijn geweest bij de trainer.
Maar goed, OF het wel zo'n vertrouwenskwestie was tussen de familie Fokker en de familie Van Baalen, is nog maar de vraag, dat wordt hier alleen op Bokt gesuggereerd door een medeposter. Denk dat de Fokkertjes daar nu wel anders over denken...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:21

een familie was hebzuchtig op geld
een familie was hebzuchtig voor sportcarriere

en wie is de dupe

Ja de pony

vreselijk nieuws maar ja coby he Lips are sealed

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:22

The story continues ...

Waar ik met m'n verstand niet bij kan is dat de familie Fokker P&P blijkbaar niet heeft laten keuren, maar heeft vertrouwd op een keuringsrapport van de verkopende partij (volgens het nieuwsbericht). P&P zal nou niet bepaald goedkoop zijn geweest, dus hoe haal je het in je hoofd om 'm niet zelf te keuren? Daarom denk ik dat de familie Fokker niet erg sterk staat in een rechtzaak - de koper heeft een onderzoeksplicht.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:23

tjoepie Zeg!!!! das wat!!!

ik ga maar eens een hele grote zak chips kopen om deze zaak te volgen

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:23

tita schreef:

en wie is de dupe

de pony

vreselijk nieuws maar ja coby he

Vraag me af of die pony nou zo erg de dupe is. Ik neem aan dat die gewoon ergens lekker in een stalletje / weilandje staat af te wachten tot dit allemaal is overgewaaid. Hoeft lekker niet van hot naar het gesleept naar allerlei wedstrijden.

Nee, tita, ik snap niet wat die pony er nou slechter van wordt.

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:24

tita schreef:

en wie is de dupe

Ja de pony

coby?
Laatst bijgewerkt door Charlottte op 17-12-08 17:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:25

Las het al in de Paardenkrant.. Tis maar de vraag wat nu het echte verhaal is. Denk dat dit nog wel even zal doorkabbelen..

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:25

@ Anouska ; een weitje.. ? ik denk dat ze hem dan niet meer terugwillen Whoosh! , de wei is al jaren verboden terrein voor deze pony

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:26

Charlottte schreef:
Nicole288 schreef:
]

Is er dan sprake van een verborgen gebrek? Iets dat na verloop van tijd na die keuring een blessure wordt? Goedgekeurd voor de topsport wordt ie niet zomaar lijkt me?

Moderatoropmerking:
quote verwijderd op verzoek

lieve charlotte............ nu heb ik in dit topic al een aantal toch iets simpele posts van jou gezien......

denk jij nou werkelijk dat er met zo een beroemde ponie als dit gesjoemeld wordt????????

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:27

Anoeska schreef:
tita schreef:

en wie is de dupe

de pony

vreselijk nieuws maar ja coby he

Vraag me af of die pony nou zo erg de dupe is. Ik neem aan dat die gewoon ergens lekker in een stalletje / weilandje staat af te wachten tot dit allemaal is overgewaaid. Hoeft lekker niet van hot naar het gesleept naar allerlei wedstrijden.

Nee, tita, ik snap niet wat die pony er nou slechter van wordt.

Nou voor die pony is tonnen geld neergeteld iets wat waarschijnlijk mega-rechtzaak gaat worden.
Pony is nu geen gebruiksvoorwerp meer, maar een object.

Pony is niet geschikt voor het doel, heeft chronische afwijking er kan niks meer mee gedaan worden...wat gaat er gebeuren met pwoon...
Liefde is nu van beide mensen (families) heel ver te zoeken

Keukenkast

Ilzas schreef:
Eyck schreef:

Dus? Omdat ze mensen zijn is het allemaal wel acceptabel?
Zoals ik het nu lees was al bekend dat die pony een peesblessure had en dat zal dan ook heus bekend zijn geweest bij de trainer.
Maar goed, OF het wel zo'n vertrouwenskwestie was tussen de familie Fokker en de familie Van Baalen, is nog maar de vraag, dat wordt hier alleen op Bokt gesuggereerd door een medeposter. Denk dat de Fokkertjes daar nu wel anders over denken...

Niks DUS, ik zeg; mensen blijven mensen en bedoel daarmee dat het is algeen bekend dat die niet te vertrouwen zijn.
Het is daardoor helemaal niet acceptabel geworden en bedoelde er niets mee Rolleyes In dat geval had ik beter mijn mond kunnen houden, maar dat zou dan voor velen gelden aangezien er op Bokt vaak niets anders wordt gedaan dan speculaties.. Zoals ik al eerder aangaf doet de paardenkrant niet eens hoor/wederhoor en zowel; dan plaatsen ze toch wat ze zelf in gedachte hadden.

Hoe de vork echt in de steel zit weet niemand hier.

Charlottte

alles is te koop he Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:28

spicegirl schreef:

tja, en dan hoef je dus niet hard te werken............ dus iedereen die slapend rijk wil worden......... start een eigen bedrijf!!!!

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:29

ja, whahahahahaahahahahaa....vandaaaaaaaaar dat ik me al vier-en-een-half jaar zeven slagen in de rondte werk. ROFL Huilen van het lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:30

tita schreef:

wat is er met Coby, en wat heeft die hiermee te maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:31

Jordy_ schreef:
Enorm sneu voor pony en meisje. Hoewel het voor Power niet zo erg is om zijn pensioen te krijgen, hij is ook de jongste niet meer en heeft zijn prestaties toch al gehaald.

Wat blijft het toch een plaatje om naar te kijken! Lovers

Hij is pas 15!!!!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:33

KiWiKo schreef:
tita schreef:

wat is er met Coby, en wat heeft die hiermee te maken?

Ach ik ken haar al jaren mijn eerste kenis making met haar toen was ik een jaartje of 12 ging met mijn instructrice mee die had les van haar....wat ik daar gezien heb.... Wow! en toen was ik in shock en niet onder de indruk

En coby is vaker met Paint negatief in de publiciteit geweest