Komt een paard bij de kapper..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariss19

Re: Komt een paard bij de kapper..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:41

dat zeg ik net dit is heus niet omdat ik het mooi vind
was gewoon als grap bedoeld maar volgens mij moet jij je gevoel voor humor even gaan zoeken

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:41

hmm nu je het er toch over heb
de sauna klinkt wel erg goed trouwens heeft die wel nodig ook
goede tip van je

de kleurspoeling heb ik al vervangen voor verf
staat hem erg mooi trouwens

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:42

@Ikima;
Ik durf te wedde dat jij ook zovaak iets hebt gedaan wat eigenlijk minder verantwoort was, dat doet iedereen toch Knipoog

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:42

Ikima schreef:
Omdat jij zonodig je pony wilt oppimpen ga je zulke risico's nemen en dan vindt je het gek dat men commentaar geeft. Er zijn grenzen en hier gaat het een beetje te ver. Volgende keer een sauna pakken om het overtollige vet weg te zweten? Had meteen even een kleurspoeling voor je pony genomen.

Verward
Dat zinnetje snap ik even niet?
Ze is al zo slank dat ze bij wijze van een radslag in een tl balk kan doen dusss...
die opmerking heeft hier nergens mee te maken? Blond
Of gaat dit om het paardje wat je te dik vind?

Nu weer On Topic

Ik vind het wel lef hebben hoor, zo lekker paars
en ik kan er idd om lachen Lachen

Mariss19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:44

dat paars was nog niet eens mijn idee joh,kwamen hun mee
al hadden ze er pisgeel in gegooid maakt mij dat nou uit
volgende week zijn ze er tog weer uit
en ben blij dat er toch nog mensen om kunnen lache
toch nog iemand met gevoel voor humor

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:44

Lynn_Nikita schreef:
op zich niks mis mee, ziet er wel leuk uit, maar om dat nu IN de kapsalon te doen??
beetje onverantwoord
ten eerste gevaarlijk met al die spullen en spiegels daar
ten 2e niet erg hygienisch

Hier ben ik het mee eens; op zich vind ik het wel humor dat de eigenaresse zoiets heeft laten doen Clown , alleen levensgevaarlijk om dat in die kapsalon te doen Nagelbijten / Gniffelen (je weet wel "ook het braafste paard kan....." enz. enz.).
Ze had dat imo veel beter voor de deur (met een dikke trui aan Clown ) kunnen doen.

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:46

@Ikima; Ik snap wel dat jij er zo'n drama van maakt. Natuurlijk is het niet helemaal veilig, maar ze hebben echt niet zonder na te denke ff dat beestje in die kapsalon gezet hoor. En tja als er iets was gebeurt was het hun eigen schuld geweest naja dan hadde ze toch beter na moeten denken. Maja er is nix erstigs gebeurt dus je kunt het toch gewoon als een grapje zien? Tong uitsteken

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:53

Ikima schreef:
Omdat jij zonodig je pony wilt oppimpen ga je zulke risico's nemen en dan vindt je het gek dat men commentaar geeft. Er zijn grenzen en hier gaat het een beetje te ver. Volgende keer een sauna pakken om het overtollige vet weg te zweten? Had meteen even een kleurspoeling voor je pony genomen.

tjonge jonge.. er zijn wel veel ergere dingen dan dit... dit vind ik persoonlijk niet eens zo erg, geen idee of jíj een eigen paard hebt maar als je die hebt zul je er vást ook wel eens wat onverantwoords mee doen (iig in de ogen van anderen) maar daar hou je dan mooi je mond over. Persoonlijk vind ik 't veel erger dat er heel veel paarden nu 's winters de hele tijd op stal staan en niet in de wei mogen.

Mariss19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:53

heb al uitgelegd dat het buiten niet kon
en nog maals er kan altijd en overal wel iets gebeuren
dat is het risico met paarden
paard bij ons op stal stond rustig in zijn stal,stoot zijn hoofd tegen de voerbak en heeft een gat in z'n hoofd
ander breekt los,glijd uit en klapt tegen de muur,hechtingen in zijn hoofd
mijn paard stond in het land,prikkeldraad helemaal rond zijn benen gewikkeld
wat wil je dan?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 00:38

Mariss19 schreef:
heb al uitgelegd dat het buiten niet kon
en nog maals er kan altijd en overal wel iets gebeuren
dat is het risico met paarden
paard bij ons op stal stond rustig in zijn stal,stoot zijn hoofd tegen de voerbak en heeft een gat in z'n hoofd
ander breekt los,glijd uit en klapt tegen de muur,hechtingen in zijn hoofd
mijn paard stond in het land,prikkeldraad helemaal rond zijn benen gewikkeld
wat wil je dan?

Er gebeuren wel veel nare ongelukken bij jullie op stal zeg. Nagelbijten / Gniffelen

Mariss19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 10:19

is verspreid over de 11 jaar dat ik daar sta
maar wil ermee zeggen dat je dan eigenlijk gewoon niks meer met je paard kan doen

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 10:42

Ach iedereen zijn ding. Mariss19, als jij het leuk vind moet je het gewoon en je heb het ook gedaan.

Persoonlijk had ik een verlengsnoer meegenomen en de pony buiten laten staan, ivm toch de veilgheid.

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:14

hihi ik vind het erg leuk! waarom niet?? dat paard was verder toch hartstikke braaf?
en er is niks gebeurd dus ik weet niet waarom jullie er zo'n probleem van maken Tong uitsteken

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:43

Die van mij had spontaan de hele kapsalon ondergescheten bij het zien van die paarse extensions....

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:18

_Malu_ schreef:
Die van mij had spontaan de hele kapsalon ondergescheten bij het zien van die paarse extensions....

Slim paard Haha!

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:20

Mariss19 schreef:
pasgeleden is bij ons nog een paard keihard losgebroken en met z'n hoofd tegen de muur geklapt toen die uitgleed
wat moet je dan?je paard 24 uur per dag op stal laten staan
en zoals ik al zij,ik ken tobias door en door
met 1 van mijn andere 3 paarden had ik het nooit gedaan
als ik had gedacht dat hij in paniek zou raken had ik het wel uit mijn hoofd gelaten

en waar het goed voor is?om mensen te laten lachen.omdat het grappig is
heus niet omdat ik het zo prachtig vind

Erg relaxed zag hij er anders niet uit toen hij de kapperszaak in stapte....

Mariss19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:26

gek he,trailer uit,3 camera's op hem gericht,journalisten,microfoons
had niet anders verwacht,maar was heel even wennen en toen wastie gewoon rustig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:32

De paarse slierten in zijn haar daar gelaten blijf ik het onverantwoord en ondoordacht vinden. Bovendien spreek je jezelf tegen, het is het braafste paard van de stal blijkbaar wat nergens van schrikt. Maar dat hij in paniek de winkel binnen gaat had je al verwacht?

Daarnaast de hele winkel staat vol spiegels, glas, en zelfs nu kerstballen en een gladde vloer. Dat stukje vind ik onverantwoord. Dat ongelukken in een klein hoekje zitten klopt, maar dan hoe je ze zelf nog niet op te zoeken?

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:35

Haha ik vind het geniaal! Haha! Echt super grappig!
hadden ze ook roze? Schijnheilig

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:36

Judith_ schreef:
De paarse slierten in zijn haar daar gelaten blijf ik het onverantwoord en ondoordacht vinden. Bovendien spreek je jezelf tegen, het is het braafste paard van de stal blijkbaar wat nergens van schrikt. Maar dat hij in paniek de winkel binnen gaat had je al verwacht?

Daarnaast de hele winkel staat vol spiegels, glas, en zelfs nu kerstballen en een gladde vloer. Dat stukje vind ik onverantwoord. Dat ongelukken in een klein hoekje zitten klopt, maar dan hoe je ze zelf nog niet op te zoeken?

ehm.. die kerstboom is opgeblazen!

Als de eigenaaresse toch aangeeft dat het kan? Niet ieder paard is hier geschikt voor nee en als die van haar het niet was.. Dan hadden we dat wel gezien op het filmpje!

edit: foutje

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:38

OMG, hoe erg!

En wat onverantwoord! Beest had van gekheid wel door de ramen kunnen springen! Hoe braaf ook, niemand weet van izjn eigen paard hoe die reageerd als hij in een kapperszaak wordt gezet!
Vind het dus echt niet kunnen. Dat die eigenaresse van de kapperszaak het risico ook wil nemen!

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:40

Haha, ik vind het ook wel grappig hoor!
Inderdaad, die van mij had de hele boel er ook ondergescheten en dan had je aan een emmer misschien wel niet genoeg gehad! hihi Haha!
Al zou ik zelf nooit voor zo'n kleurtje gaan hoor. (en in de winkel met andere gasten is idd niet verantwoord, zij weten misschien niet hoe je met een paard om moet gaan, weet jij veel wat voor reacties je van deze mensen krijgt, misschien gaat er wel ineens eentje staan gillen.. maar goed, bla bla bla, is al genoeg over gezeurd)

Ik heb wel eens nagedacht over een figuurtje (tatoo) op z'n kont verven (indiaantje spelen)! Haha! Ik heb dat wel gedaan met het scheren (zo'n egyptische zonnegod of zoiets, soort tryball-figuur)een dekenmodel laten staan en dan een figuur uitscheren, is heel mooi geworden! Helaas wel erg moeilijk en kost veel tijd (heb het ook in 2 keer gedaan, omdat ze anders zo lang stil moest staan).

En misschien ga ik het toch nog wel een keertje doen, vind het wel leuk! En zolang je je paard er maar niet voor hoeft te martelen en hij heeft er geen last van, dan WHY NOT?

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:48

Ikima schreef:
Belachelijk, zie het nut er niet van in, die meid is blijkbaar nog niet uit haar Pennytijd gegroeid. In de staart kan ik het wel begrijpen, dan denk ik dus aan een miezerig dun staartje of een afgeknabbelde staart.
Waarom moest dit nu binnen, hij kan op die gladde vloer uitglijden of ergens tegenaan knallen en in paniek raken.

Vind ik een beetje vreemd.
Bij afgeknaagde of dunne staart extensions er in zetten is toch net zo goed 'voor de mooi' als hier?
Dit is alleen wat aparter (en dus moeten mensen dus weer onnodig gaan zeiken)

Misschien kan er idd iets fout gaan,
maar dat kan bijna overal Knipoog (net als de TS zegt)

fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:54

Paars... en tis een ruin ook nog? No Cheer Ik zou persoonlijk niet die winkel in zijn gegaan, ook niet met het allerbraafste paard wat er is. En dan niet eens als eerste reden omdat ieder paard kan schrikken maar omdat ik zelf altijd al in die winkels als het een beetje glad is onderuit ga.
Verder vind ik het dapper van je, ik zou van schaamte niet meer over straat durven met dat paard haha.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:55

Bij een afgeknaagde of dunne staart hebben extentions nog een functie en dan doel ik voornamelijk op de zomer, vliegen van zich afhouden dus. Die extensions is niet het ergste , hoe het gedaan is gaat mij te ver, een pony in de zaak met al die spiegels, spoelbakken, snoeren en gladde vloer. Als het buiten was gedaan, dus gewoon op straat of desnoods de kapper op stal laten komen, had ik het misschien minder zwaar bekritiseerd.