Triest gevecht om zeldzame Rocky Mountain hengst

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carolinef

Re: Triest gevecht om zeldzame Rocky Mountain hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 11:46

en dan vraag je jezelf toch af hoe het kan dat deze mensen ooit helemaal gek waren op elkaar

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:01

CharleyT schreef:
Zamora schreef:
ik zeg wel het lijkt er allemaal op te wijzen, definitief kan ik het niet weten Tong uitsteken

Het zou je sieren als je dan gewoon niks de wereld in stuurt, ipv veronderstellingen. Bij de weekend, prive, party etc. ben je dan meer op zijn plaats.

misschien moet je de volgende keer even verder lezen voor je meteen zo`n bericht plaatst. Het is allang bevestigd dat ik de juiste hengst bedoel Knipoog

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:12

Het mooiste zou inderdaad zijn als ze weer samen zouden komen, maar na het lezen van dit artikel sluit ik dat wel uit.

Ik hoop dat zij het geld heeft om hem terug te kopen.
Aangezien zijn foto nu toch al is geplaatst hier dan ook een filmpje van de mooie man.
http://www.youtube.com/watch?v=51tnrSjCQ0E

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:21

Er staan ook foto's van hem in mijn profiel, mijn merrie is dit jaar nog gedekt (en drachtig) van deze hengst.
Dat was rond eind juni en toen speelde er al het 1 en ander.
Ik hoop dat ze er snel uit kunnen komen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:25

wel een mooi paardje zeg Lachen
hoop dat ze er snel uitkomen...

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 14:04

Succubi schreef:
Er staan ook foto's van hem in mijn profiel, mijn merrie is dit jaar nog gedekt (en drachtig) van deze hengst.
Dat was rond eind juni en toen speelde er al het 1 en ander.
Ik hoop dat ze er snel uit kunnen komen.

mooi pAaad, maar vind jouw huis big veeeeel leuker!!!!!
Haha!

mel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 14:06

Angela schreef:
Dat de hengst bij Van den B. in de wei een armetierig bestaan leidt, is bezijden de waarheid, zegt de advocaat. Het dier krijgt keurig op tijd zijn voer.

Mag hopen voor t paard dat hij meer krijgt dan alleen zijn voer 'keurig op tijd'..

Zo ken ik er nog wel een paar van.. Scheve mond

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 14:21

The Magic Line krijgt sinds gisteren behoorlijk wat bezoek op http://www.rockymountainhorses.eu, via zoekopdrachten op google.nl "rocky mountain horse hengst", via onze statistics komen we op dit bericht hier uit.

The Magic Line beklemtoont dat wij met deze zaak niets te maken hebben.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 14:33

Jeetje wat een ellende, vooral omdat ik 2 jaar geleden mijn paardje (geen RM Haha! ) bij hun gekocht heb, ze hadden deze hengst toen net. Ze waren er zo ontzettend gelukkig en blij mee en nu........... jammer, heel veel sterkte voor betrokken partijen.

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 14:36

Kijk daar hebben we het paardje dat ik gereden heb,
Noppert van haar moeder.
Je hebt gelijk, het leek allemaal een geweldig plan aan het begin, heel zonde dat het misgelopen is.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:32

Ik vindt het zielig voor het paard, er wordt aan twee kanten aan hem getrokken. Het enige belang voor het dier is dat hij goed verzorgt wordt en krijgt wat ieder dier verdient....

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:45

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic berichten gesplit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 02:09

Binckydenice schreef:
Ik vindt het zielig voor het paard, er wordt aan twee kanten aan hem getrokken. Het enige belang voor het dier is dat hij goed verzorgt wordt en krijgt wat ieder dier verdient....

Joh, hoe lijdt het paard er nu dan onder? Die merkt er echt niets van hoor, staat lekker op een weitje en krijgt op tijd z'n voer als alle verhalen kloppen... denk niet dat die er echt onder lijdt.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:47

WildWings schreef:
Binckydenice schreef:

Joh, hoe lijdt het paard er nu dan onder? Die merkt er echt niets van hoor, staat lekker op een weitje en krijgt op tijd z'n voer als alle verhalen kloppen... denk niet dat die er echt onder lijdt.

Tja, als jij dagelijks gewent bent dat je vrouwtje even langkomt en ineens mag die niet meer komen merk hij vast wel een verschil... Maar inderdaad lijden zal het niet snel wezen....

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:51

TheMagicLine schreef:
The Magic Line krijgt sinds gisteren behoorlijk wat bezoek op http://www.rockymountainhorses.eu, via zoekopdrachten op google.nl "rocky mountain horse hengst", via onze statistics komen we op dit bericht hier uit.

The Magic Line beklemtoont dat wij met deze zaak niets te maken hebben.

Beetje vreemd dat je eerst dreigt met je bevelen en vervolgens ineens je bericht verandert in een onschuldig iets?

TheMagicLine: Het leek anders wel alsof je er iets mee te maken had uit je reactie te lezen.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:58

Jee wat een gedoe zeg. Haar ken ik wel, heb ik jaren met haar op dezelfde stal gestaan
in het verleden. Hem ken ik verder niet. Hoop dat beide partijen tot een goede oplossing
komen.....

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:57

Binckydenice:

Zien je bericht nu, we voelen ons niet aangesproken, tsja het is onze hengst niet, die is pikzwart, en onze andere hengst in spe is ook bijna pikzwart... maar goed we vinden het wel raar dat mensen die hier reageren aanvankelijk zogenaamd niet weten om welke hengst het gaat... ondertussen zijn hun merries wel gedekt door de hengst waar het hier in het artikel (krant) om gaat en kennen deze mensen betrokkenen goed en zijn mogelijk partij in dit conflict... hiermee bedoelen wij... ze trekken wellicht partij voor of de man of de vrouw in kwestie en dat is niet fair. Juist deze personen zouden juist niet moeten reageren... dit om elke schijn van partijdigheid te voorkomen.

Als wij deze mensen zouden kunnen helpen doen we dat graag, in die zin vinden wij het helemaal niet erg om hier iets mee te maken te hebben. Het zou niet de eerste keer zijn dat wij mensen met paarden (o.a. rockies) tijdelijk helpen met opvang van rocky mountain horses......

Juridische strijd om een paard, dat zou niemand willen. En wat betreft roddels over direct betrokkenen, daar distancieren wij ons van.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:19

TheMagicLine schreef:
Binckydenice:

Zien je bericht nu, we voelen ons niet aangesproken, tsja het is onze hengst niet, die is pikzwart, en onze andere hengst in spe is ook bijna pikzwart... maar goed we vinden het wel raar dat mensen die hier reageren aanvankelijk zogenaamd niet weten om welke hengst het gaat... ondertussen zijn hun merries wel gedekt door de hengst waar het hier in het artikel (krant) om gaat en kennen deze mensen betrokkenen goed en zijn mogelijk partij in dit conflict... hiermee bedoelen wij... ze trekken wellicht partij voor of de man of de vrouw in kwestie en dat is niet fair. Juist deze personen zouden juist niet moeten reageren... dit om elke schijn van partijdigheid te voorkomen.

Als wij deze mensen zouden kunnen helpen doen we dat graag, in die zin vinden wij het helemaal niet erg om hier iets mee te maken te hebben. Het zou niet de eerste keer zijn dat wij mensen met paarden (o.a. rockies) tijdelijk helpen met opvang van rocky mountain horses......

Juridische strijd om een paard, dat zou niemand willen. En wat betreft roddels over direct betrokkenen, daar distancieren wij ons van.

Hoi,

Volgens mij ben je hier zelf een andere strijd aan het voeren dan waar het topic over gaat...
Veel mensen in dit topic kennen dat hele paard niet eens. Zoals ik, ik ken het ras maar had geen idee van het bestaan van deze mooie hengst Bloos

e trekt het veel te persoonlijk aan, het draait hier niet om jouw....

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:03

Binckydenice:

Wie je bent interesseert The Magic Line geen fluit: Diny en Gert Jan intereseert het helemaal niets, gezien je zeer persoonlijk getinte PB's, je laatste PB hebben wij ongelezen gedeleted, ben jij aan het uitlokken, hier een schijnheilig bericht plaatsen en ondertussen jennen met smerige PB's. Maakt ons werkelijk waar helemaal geen fluit uit of we een waarschuwing krijgen of gebanned worden van dit forum, kan ons niets schelen en we zijn voor niemand bang.

Verschillende personen die op dit artikel of topic of what ever hebben gereageerd hebben mega boter op hun hoofd, en kenden de hengst wel, deze personen die zelf zo'n hengst bezitten hebben een commercieel belang.

De hengst hier in kwestie is een mooie en prachtige hengst en komt door dit slinkse gedoe wel in opspraak... een hengst welke geliefd is voor dekkingen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:10

Als eerste, wat een prachtige hengst!

Ik snap dat ze allebei dit paard willen hebben, maar om er nou zó tegen elkaar te doen........... nee, dat gaat echt te ver.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:17

TheMagicLine schreef:
Binckydenice:

Wie je bent interesseert The Magic Line geen fluit: Diny en Gert Jan intereseert het helemaal niets, gezien je zeer persoonlijk getinte PB's, je laatste PB hebben wij ongelezen gedeleted, ben jij aan het uitlokken, hier een schijnheilig bericht plaatsen en ondertussen jennen met smerige PB's. Maakt ons werkelijk waar helemaal geen fluit uit of we een waarschuwing krijgen of gebanned worden van dit forum, kan ons niets schelen en we zijn voor niemand bang.

Verschillende personen die op dit artikel of topic of what ever hebben gereageerd hebben mega boter op hun hoofd, en kenden de hengst wel, deze personen die zelf zo'n hengst bezitten hebben een commercieel belang.

De hengst hier in kwestie is een mooie en prachtige hengst en komt door dit slinkse gedoe wel in opspraak... een hengst welke geliefd is voor dekkingen....

Voordat je oordeelt over een pb moet je hem wel gelezen hebben vindt je ook niet? Het was een heel normaal bericht....
Het enige dat ik aangaf is dat je eerder een topic hebt verprutst met jou ondoordachte mening ipv feiten...
Ik zou het wel jammer vinden op gebanned te worden van het forum, alleen is de oorzaak mensen zoals jij....

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:35

Binckydenice:

Wat hebben wij op bokt.nl verprutst? Dit heb je er niet bij verteld. Dus aub geen vaagheden maar aub snel duidelijkheid scheppen. Dan kan iedereen meegenieten. Dit is dus absoluut of topic en is wat ons betreft nu een persoonlijke strijd met jou, een strijd die jij bent aangegaan. Maar waar wij beiden verantwoordelijk voor zijn.

Nogmaals The Magic Line (meervoud) is absoluut niet bang van wie dan ook. Daar zijn wij te GROOT voor en te oud.

Je woorden: "bevelen" , "verprutsen" etc hahaha The Magic Line heeft blijkbaar op behoorlijk wat tenen getrapt... Kunnen jullie niet tegen? Niet tegen de waarheid en eerlijke en open mensen, mensen die zeggen waar het op staat en geen verborgen agenda's hebben?

Diny en Gert jan

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:47

zouden jullie dit even over PM willen uitvechten ik TEM dit ook even.
DIT werpt pas een vervelende schaduw over een al vervelend geheel, nog meer mensen die gaan bekvechten.

De rest wl hier alleen even uitspreken hoe vervelend ze het voor mens en paard vinden laten we het daarbij houden.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:56

@ TheMagicLine: mensen reageren gewoon op het verhaal zoals het in de beginpost staat.. En dat jullie zo even binnen komen vallen en gelijk mensen aan gaan vallen, dat vind ik best kinderachtig. En je eerste bericht is wel tegenstrijdig, je zegt dat je er niks mee te maken hebt en vervolgens bescherm je de hengst wel??

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:09

Wat een geklets en gezwam allemaal, wij kregen verschillende vragen vorige week of het onze hengst was, daar hebben we van aangegeven dat dit niet zo is. Wij zitten niet te wachten op geklets van lieden die gecharterd zijn en nu "opeens" hier in het geweer komen.

Verder gezien de reacties van een aantal lieden (niet iedereen) zit er veel meer achter... wij zijn perfect op de hoogte wat er allemaal speelt in de rocky mountain horse wereld, we zijn te GROOT in de ogen van anderen in deze wereld.... een doorn in het oog van sommigen.

Wij kletsen niet, wij doen ook, en helpen mensen in nood met oa Rockies... sommigen van jullie moeten je diep schamen!

Schijnheilig gedoe... daar houden wij niet van...

Kom maar op zeggen we...

We gaan nu uit de lucht en aan het werk, we hebben wel wat beters te doen dan de hele dag achter zo'n stom schermpje te zitten...

Tot na de kerst... een fijne kerst allemaal... en "wellicht" tot ziens op bokt.nl .....

Diny en Gert Jan