Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CharleyT schreef:Zamora schreef:ik zeg wel het lijkt er allemaal op te wijzen, definitief kan ik het niet weten
Het zou je sieren als je dan gewoon niks de wereld in stuurt, ipv veronderstellingen. Bij de weekend, prive, party etc. ben je dan meer op zijn plaats.
Succubi schreef:Er staan ook foto's van hem in mijn profiel, mijn merrie is dit jaar nog gedekt (en drachtig) van deze hengst.
Dat was rond eind juni en toen speelde er al het 1 en ander.
Ik hoop dat ze er snel uit kunnen komen.
Angela schreef:Dat de hengst bij Van den B. in de wei een armetierig bestaan leidt, is bezijden de waarheid, zegt de advocaat. Het dier krijgt keurig op tijd zijn voer.
Binckydenice schreef:Ik vindt het zielig voor het paard, er wordt aan twee kanten aan hem getrokken. Het enige belang voor het dier is dat hij goed verzorgt wordt en krijgt wat ieder dier verdient....
WildWings schreef:Binckydenice schreef:Ik vindt het zielig voor het paard, er wordt aan twee kanten aan hem getrokken. Het enige belang voor het dier is dat hij goed verzorgt wordt en krijgt wat ieder dier verdient....
Joh, hoe lijdt het paard er nu dan onder? Die merkt er echt niets van hoor, staat lekker op een weitje en krijgt op tijd z'n voer als alle verhalen kloppen... denk niet dat die er echt onder lijdt.
TheMagicLine schreef:The Magic Line krijgt sinds gisteren behoorlijk wat bezoek op http://www.rockymountainhorses.eu, via zoekopdrachten op google.nl "rocky mountain horse hengst", via onze statistics komen we op dit bericht hier uit.
The Magic Line beklemtoont dat wij met deze zaak niets te maken hebben.
TheMagicLine schreef:Binckydenice:
Zien je bericht nu, we voelen ons niet aangesproken, tsja het is onze hengst niet, die is pikzwart, en onze andere hengst in spe is ook bijna pikzwart... maar goed we vinden het wel raar dat mensen die hier reageren aanvankelijk zogenaamd niet weten om welke hengst het gaat... ondertussen zijn hun merries wel gedekt door de hengst waar het hier in het artikel (krant) om gaat en kennen deze mensen betrokkenen goed en zijn mogelijk partij in dit conflict... hiermee bedoelen wij... ze trekken wellicht partij voor of de man of de vrouw in kwestie en dat is niet fair. Juist deze personen zouden juist niet moeten reageren... dit om elke schijn van partijdigheid te voorkomen.
Als wij deze mensen zouden kunnen helpen doen we dat graag, in die zin vinden wij het helemaal niet erg om hier iets mee te maken te hebben. Het zou niet de eerste keer zijn dat wij mensen met paarden (o.a. rockies) tijdelijk helpen met opvang van rocky mountain horses......
Juridische strijd om een paard, dat zou niemand willen. En wat betreft roddels over direct betrokkenen, daar distancieren wij ons van.
TheMagicLine schreef:Binckydenice:
Wie je bent interesseert The Magic Line geen fluit: Diny en Gert Jan intereseert het helemaal niets, gezien je zeer persoonlijk getinte PB's, je laatste PB hebben wij ongelezen gedeleted, ben jij aan het uitlokken, hier een schijnheilig bericht plaatsen en ondertussen jennen met smerige PB's. Maakt ons werkelijk waar helemaal geen fluit uit of we een waarschuwing krijgen of gebanned worden van dit forum, kan ons niets schelen en we zijn voor niemand bang.
Verschillende personen die op dit artikel of topic of what ever hebben gereageerd hebben mega boter op hun hoofd, en kenden de hengst wel, deze personen die zelf zo'n hengst bezitten hebben een commercieel belang.
De hengst hier in kwestie is een mooie en prachtige hengst en komt door dit slinkse gedoe wel in opspraak... een hengst welke geliefd is voor dekkingen....