Mijn gok: het zal wel om centen gaan.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pessade schreef:Misschien gewoon afwachten? Het hele verhaal komt vanzelf wel een keer naar buiten.
Roos_s schreef:Pessade schreef:Misschien gewoon afwachten? Het hele verhaal komt vanzelf wel een keer naar buiten.
ben dr ook bang voor ja....
Annekeee schreef:Wat heeft de rechter hier mee te maken?? Of heb ik het fout gelezen! Ook ik gaat het een beetje raar vinden!!!
Cayenne schreef:TE5 schreef:
ik dacht dat ik laatst een bericht had gelezen dat P&P met pensioen ging in Duitsland?
*gaat opzoeken*
O.. (drie)dubbelpost
Even het verwante topic lezen(of het topic van gisteren.)
Janne_BSGFM schreef:hier komt vast nog een staartje aan!
sax89 schreef:ik blijf het een raar verhaal vinden. pp is toch in eigendom van die familie uit duitsland. en rachel reed hem toch? het lijkt mij dat de eigenaar het meeste zeggenschap heeft en als die hem terug wil trekken dat hij dat direct kan doen tenzij ze een contract hebben opgesteld.
ben benieuwd
OoappeloO schreef:Wat valt er niet aan te snappen?!? Okee we weten niet wát het geschil is.
Maar er is een geschil en dat ligt bij de rechter, en dat duurt even voordat er een uitspraak is. Logisch dat in die tijd de pony niet ingezet kan worden op wedstrijden. Anders kan 1 van de partijen zijn voordeel er nog mee halen of de ander benadelen.
Pony merkt niets van 'al dat gedoe' wat er gaande is, zielig is die dus ook zeker niet.
Zolang 'ie zn eten in zn bak krijgt!