Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:oei, niet best,
3 weken in coma, dan is het maar af te wachten of alles nog goed functioneert als ze zou bijkomen..
heftig hoor!
ukje schreef:ik sluit me aan bij bonita, niemand die zegt hier toch dat ze met een cap geen zwaar ongeluk gehad had kunnen hebben tja het risico blijft altijd groot maar misschien had ze met cap alleen een zware herssenschudding opgelopen inplaats van nu een open schedel breuk.
Beaux schreef:Silence schreef:Dat moet flink aangekomen zijn.
Ik hoop dat ze hiervan heeft geleerd.
Wat denk je zelf? Na een open schedelbreuk?
Silence schreef:Dat moet flink aangekomen zijn.

bienvenida schreef:in duitsland rijdt bijna niemand met een cap op.maar ondanks dat is het toch heel naar dat dit gebeurd is.hopelijk komt het allemaal goed!!
Silence schreef:Dat moet flink aangekomen zijn.

_Anca_ schreef:Wees blij dat het jou niet is overkomen waarbij dan door een meidje met de herseninhoud van een doperwt zo vreselijk lomp gereageerd word...
@ Anca MirK schreef:Als ik hier 3 pagina's moet lezen met "en daarom draag je een cap" en alle varianten, krijg ik wel een wijzend vingertje gevoel van eigen schuld dikke bult, ook al bedoel je het misschien niet zo.
Denk dat de familie dat zelf ook wel bedacht heeft intussen (duuuh). En ook met cap weet je idd niet wat de verwondingen waren geweest.
Ernstig ongeluk, hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop.
Die vrouw en haar familie moeten verder leven met haar eigen beslissingen en verwondingen, wij gaan weer door naar het volgende topic....

ladyjoy schreef:@ Anca
Enne.. sterkte voor de nabestaanden..
Ricolover schreef:ladyjoy schreef:@ Anca
Enne.. sterkte voor de nabestaanden..
Is ze al dood dan???????????
ik wou dus schrijven 'sterkte voor de familie en vrienden'.. maarre.. zat even ergens anders met m'n hoofd
Tallie_Ho schreef:MirK schreef:Als ik hier 3 pagina's moet lezen met "en daarom draag je een cap" en alle varianten, krijg ik wel een wijzend vingertje gevoel van eigen schuld dikke bult, ook al bedoel je het misschien niet zo.
Denk dat de familie dat zelf ook wel bedacht heeft intussen (duuuh). En ook met cap weet je idd niet wat de verwondingen waren geweest.
Ernstig ongeluk, hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop.
Die vrouw en haar familie moeten verder leven met haar eigen beslissingen en verwondingen, wij gaan weer door naar het volgende topic....
Iedereen moet weten wat hij of zij doet met rijden, dat deze mevrouw een schedelfractuur heeft overgehouden met haar val is gewoon vreselijk en ontzettende pech hebben..
Uiteraard is rijden met cap ten alle tijden verstandig, ze zijn niet voor niks gemaakt he
Ik vind niet dat het eigen schuld dikke bult is. Het is gewoon domme pech.