Gelukkig eet Spekkie goed, en hij is niet meer zo in schock! Wel heeft hij er pijn aan en kan er nog niet of nauwelijks op staan. Wij willen iedereen in ieder geval bedanken voor de belangstelling.
op de hengstenkeuring vorig jaar, toen marrigje hem voor de laatste keer reed, ging ie toch al met pensioen? tenminste dat werd toen verteld met tranen. toen werd ie weer uitgebracht op z (?) niveau onder een andere meisje. en nu zou ie weer naar tsjechie gaan?
sterkte met hem nu! hoop dat ie er snel boven op komt.
Sneu voor Spekkie, maar ik vindt het helemaal niet erg dat hy nu alsnog in Belgie zal verblijven. Dat maakt het ook makkelijker nog sperma van hem te verkrijgen » Dekt hy dit voorjaar nog?
Wow. Had deze pagina nog niet gelezen, heeft hij er zo veel last van ja, dat ie een beetje in een shock verkeert en niet wil belasten. Goh. Nouja, sterkte dan nog!
Ik vind het echt verschrikkelijk, ben er best van geschrokken Hopen maar dat hij er bovenop komt, zou echt zonde zijn als ie uit de sport moet. Sterkte
Ik vind het echt verschrikkelijk, ben er best van geschrokken Hopen maar dat hij er bovenop komt, zou echt zonde zijn als ie uit de sport moet. Sterkte