Amy77 schreef:Maargoed, de petitie komt er sowiezo, of deze paarden nou wel beroerd erbij staan of niet..de handelaren moeten sowiezo gestopt worden zieke paarden te verhandelen en paarden moeten hun rechten krijgen wat betreft medische zorg, goede huisvestiging én verzorging, niets minder.
En laten we eerlijk wezen, als dit 'geval' er niet was geweest,dan hadden we een volgende keer wel samengekomen om eens protest aan te tekenen tegen de ellende.
Ik sluit mij aan bij dit verhaal.
We zijn hard bezig alles zo doortimmerd mogelijk voor te bereiden...
Wijs plan dat Joto zich dan ook bij ons aansluit, het is duidelijk gebleken dat ook zij van het type 'actie!' is.
En for the record: we weten allemaal niet zeker wat er nu speelt. De berichten spreken elkaar tegen.... De AID heeft mij telefonisch gezegd dat het ERNSTIG op het randje is, en dat ze wel bezig zijn met een zaak. Ik denk dus niet dat we kunnen stellen 'dat er niets aan de hand is'. We moeten wel pas op de plaats maken en de beste heren in Nietap het voordeel vd twijfel gunnen lijkt me. De AID doet ook niets aan Vincenza, en die heeft Jan en allemaal wel als onderschrift met naam en toenaam genoemd.... dus niet de vermoorde onschuld spelen!
De komende dagen gaan er redelijk wat mensen die kant op die foto's gaan maken.... dat zal duidelijkheid geven.
Al met al: wees blij dat er een mooi iniatief uit geboren is....