Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
L_iek schreef:Marialva die relatie was toch al over?
marialva schreef:ik heb van een familie lid van Femke gehoord dat ze het verdriet van Ton zijn overlijden niet kon verwerken, de reden waarom is omdat Femke en Ton die avond dat Ton verongelukte ruzie hadden (even voor alle duidelijkheid Ton en Femke hadden nog steeds een relatie) Ton is toen boos weg gelopen en 10 minuten later verongelukt (en daar houden we het op) hier had Femke zoveel verdriet van dat ze zich zelf van het leven heeft beroofd omdat ze het niet kon verwerken.
de speculaties dat Ton zich zelf tegen een boom gezet zou hebben vindt ik niet fair niemand kan dat bevestigen.
wat de politie vermoed is dat hij met zn auto te hard reed en is geslipt over natte blaadjes.
Ton en Femke wij zullen jullie missen rust zacht samen.
dat is echt verschrikkelijk zeg,heel veel sterkte voor de nabestaanden
marialva schreef:L_iek schreef:Marialva die relatie was toch al over?
nee niet geheel teminste niet op die avond.

Citaat:Dat kan helemaal niet, want hij heeft al maanden met Chantal..
Tenzij hij met beide tegelijk een relatie had??

take_one schreef:Volgensmij snappen bepaalde mensen niet echt wat er aan de hand was...
femmefatale1 schreef:take_one schreef:Volgensmij snappen bepaalde mensen niet echt wat er aan de hand was...
Gek he?
Maar dat doet er verder toch helemaal niet toe?
Het is al erg genoeg...
marialva schreef:ik heb van een familie lid van Femke gehoord dat ze het verdriet van Ton zijn overlijden niet kon verwerken, de reden waarom is omdat Femke en Ton die avond dat Ton verongelukte ruzie hadden (even voor alle duidelijkheid Ton en Femke hadden nog steeds een relatie) Ton is toen boos weg gelopen en 10 minuten later verongelukt (en daar houden we het op) hier had Femke zoveel verdriet van dat ze zich zelf van het leven heeft beroofd omdat ze het niet kon verwerken.
de speculaties dat Ton zich zelf tegen een boom gezet zou hebben vindt ik niet fair niemand kan dat bevestigen.
wat de politie vermoed is dat hij met zn auto te hard reed en is geslipt over natte blaadjes.
Ton en Femke wij zullen jullie missen rust zacht samen.
Sientje1958 schreef:wij vinden het dan ook zeer ongepast dat er zoveel roddels de ronde doen
Wat is het respect voor de nabestaande tegenwoordig toch ver te zoeken
Nicolette en Rene van de Ven Ouders van Ton
Sientje1958 schreef:Met al ons verdriet krijgen we dingen te lezen op bokt.nl die ons zeer raken en wij vinden het dan ook zeer ongepast dat er zoveel roddels de ronde doen
Wat is het respect voor de nabestaande tegenwoordig toch ver te zoeken
Nicolette en Rene van de Ven Ouders van Ton