Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apollo schreef:Ben ik dan de enige die hier ook geen humor van kan inzien? Het enige wat ik denk; 'jeetje wat onverantwoordelijk..Waarom dóe je zoiets?' En al is het goed afgelopen..nee ik vind dr niets grappigs aan..en het is ook weer niet dat het me kwaad maakt maar gewoon ik zie er de lol niet van in.
Zaina schreef:ik kan er ook niet om lachen hoor.
Redrumfox schreef:Zal nu wel een stel bokkers op mn dak krijgen, maar ik vind het eigenlijk wel heel hilarisch.
xDramaQueen schreef:Zaina schreef:ik kan er ook niet om lachen hoor.
als het dronken mensen op een fiets waren geweest hadden alle bokkers geschreeuwd SCHANDE! ASO! WAT ONBESCHOFT~!en ga zo maar verder, en het zijn nu ruiters en nu is het stoer...
verkeer in gevaar brengen is NIET stoer
Apollo schreef:Ben ik dan de enige die hier ook geen humor van kan inzien? Het enige wat ik denk; 'jeetje wat onverantwoordelijk..Waarom dóe je zoiets?' En al is het goed afgelopen..nee ik vind dr niets grappigs aan..en het is ook weer niet dat het me kwaad maakt maar gewoon ik zie er de lol niet van in.
Marjo_x schreef:Als ze met hun fietsjes over hekken gingen springen kon ik er ook wel om lachen hoor![]()
Maar dronken mensen op de fiets is geen nieuws
Upgrade1 schreef:Nuchter is paardrijden al een hele uitdaging, laat staan dronken. Kan er ook niet echt om meelachen, ik zie ze al voor me lomp aan de teugels trekkend en zo'n "motor met oren" over een hek heenschoppen. Maar goed