Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alexx schreef:over Deurne: ik snap niet dat ze de lat leggen bij 1.60 ik zou zelf de lat leggen bij 1.56,7 vanaf het paard namelijk. Ik snap dat ze geen ponies aannemen, want ze leiden oa op naar topsport. Ooit een pony op internationaal topsport niveau gezien? Met dressuur zou het eventueel wel kunnen, maar met springen zeer waarschijnlijk niet.
Maar over haar houding is wel waar... maar ach. Nobody's perfect.
Uppojono schreef:Ik vind het ook helemaal super voor haar. Jammer van de reacties van sommige mensen die ditzelfde resultaat helaas nooit zullen behalen..
Loontje_84 schreef:Des te beter iemand rijdt hoe meer commentaar...
Erg leuk voor deze mooie combinatie dat ze de kans krijgen om zich verder te ontwikkelen in de sport!
Veel succes Jolanda!
katiavl schreef:Misschien aan haar houding werken
Alexx schreef:over Deurne: ik snap niet dat ze de lat leggen bij 1.60 ik zou zelf de lat leggen bij 1.56,7 vanaf het paard namelijk. Ik snap dat ze geen ponies aannemen, want ze leiden oa op naar topsport. Ooit een pony op internationaal topsport niveau gezien? Met dressuur zou het eventueel wel kunnen, maar met springen zeer waarschijnlijk niet.
MirK schreef:Alexx schreef:over Deurne: ik snap niet dat ze de lat leggen bij 1.60 ik zou zelf de lat leggen bij 1.56,7 vanaf het paard namelijk. Ik snap dat ze geen ponies aannemen, want ze leiden oa op naar topsport. Ooit een pony op internationaal topsport niveau gezien? Met dressuur zou het eventueel wel kunnen, maar met springen zeer waarschijnlijk niet.
Volgens mij huppelde er in Amerika een ponystokmaatje rond in de SGW, Teddy ofzo? Die haalde de 1.60 niet maar was wel internationaal in de topsport.
Daarbij staat een lang iemand niet gekker op een brede Haf/Fjord dan op een kapstok model KWPN van 1.60. Kan er inkomen dat een ruil lastig is tussen een paard van 1.70 en een shetlander, maar iemand van 1.50 rijdt misschien ook niet graag in een ruilles op een paard van 1.83.
En dat deurne voor topsport opleidt, hoeveel procent komt er uiteindelijk in de topsport?
Wat mij betreft mag er wel wat meer naar de combi gekeken worden ipv star naar een regeltje.
tessa1988 schreef:wat een rare mensen hier.! Als je het niet zo hebt op haar en dr paard zet dan niks neer.! Het gaat over de stokmaat en een school dan ga je toch niks neerzetten over haar zit :S jaloers gedrag.!
Pashon schreef:iemand die in het ZZ licht stand weet te houden, daar zal niet zo heel veel aan mankeren naar mijn idee,
pre schreef:Nou dat vind ik nogal wat.
Toen ik toendertijd Deurne ging doen werd mijn e-pony niet toegelaten en moest ik een ander paard kopen.
, ik was het er helemaal zat...