Manege in beslag genomen wegens hennepteelt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gompie58

Re: Manege in beslag genomen wegens hennepteelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 07:16

Ik heb effe zitten neuzen op de site van het Brabants Dagblad en in het videofilmpje vertellen ze dat ze een inval gedaan hebben o.a. op de Hoge Zandschel in Kaatsheuvel en daar dure auto's in beslag hebben genomen...............

Als je via www.nederlandvanboven.nl het adres intypt zie je echt wel dat dit een "soort van manege" moet zijn............. Haha!

Maar, dat wil niet zeggen dat je daar terecht kan om te lessen of je paard te stallen...............
Misschien was dit ook een handelsstal................... Bloos

Ik weet wel dat de heer H. Derwort zwaar gaat hangen!!!!!!!!!!! Clown

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:01

ik ben heel voorzichtig met mijn uitspraken Bloos ,wat ik nu weet is dat het nooit een manege is geweest,maar voor de verbouwing kon je er wel stallen huren,ook rijd er een rijvereniging in.ook nu het verbouwd is rijden die er nog in,maar het blijkt nu inderdaat een handel en springstal te zijn.
er hebben al verschillende eigenaren in gezeten,de man die het vroeger heeft gebouwd zit er al lang niet meer in en het is inmiddels al een keer of 3 verkocht geweest. de huidige eigenaren hebben daar altijd in PENSION gestaan,en hebben het gekocht en drastisch verbouwd,schijnt echt heel erg mooi te zijn nu.

Sandra_v_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:46

Mooi is het inderdaad...

Marmeren vloer langs de bak, maar of dat veilig is?
Sfeerverlichting langs de hele muur etc.. het is erg mooi geworden, maar de uitstraling past beter in een luxe hotel als in een hippisch centrum vind ik....

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 15:31

Sandra_v_B schreef:
Marmeren vloer langs de bak, maar of dat veilig is?
Sfeerverlichting langs de hele muur etc.. het is erg mooi geworden, maar de uitstraling past beter in een luxe hotel als in een hippisch centrum vind ik....

ze moesten dat drugsgeld toch ergens laten Vork
ben wel benieuwd hoe dit verder gaat, want ik denk dat het eerdaags weer in verkoop gaat als het werkelijk met drugsgeld is betaald Knipoog

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:54

het idee van de eigenaar was gewoon; er zijn tegenwoordig genoeg mensen die met hele dure vrachtwagens naar wedstrijden gaan, met erg dure paarden, en hij wilde die de klasse terug geven, dus dat ze niet op een plastic stoeltje in een muffe kantine moeten wachten op de prijsuitrijking, waar ze uit een vies glas, drinken krijgen uit een pak van de lidl. hij wilde gewoon wedstrijden gaan organiseren, waar meer de ''top'' naar toe kwam, en volgens mij is dat wel gelukt met het eerste 4 daagse concours. helaas is dat nu afgelopen, maar goed dat is een ander verhaal. dus vandaar al dat marmer etc, het moest gewoon ''af'' zijn! en eerlijk is eerlijk, het ziet er super uit!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:55

@ moonwolff, tuurlijk kunnen er op een manege ook pension paarden gestalt staan, maar hier was het geen geval van een manege of een pension stal.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:28

prijzen geld wat je daar kon winnen was ook niet misselijk haha had daar nog best even een wedstrijdje mee willen rijden!!!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:30

rockey schreef:
het idee van de eigenaar was gewoon; er zijn tegenwoordig genoeg mensen die met hele dure vrachtwagens naar wedstrijden gaan, met erg dure paarden, en hij wilde die de klasse terug geven, dus dat ze niet op een plastic stoeltje in een muffe kantine moeten wachten op de prijsuitrijking, waar ze uit een vies glas, drinken krijgen uit een pak van de lidl. hij wilde gewoon wedstrijden gaan organiseren, waar meer de ''top'' naar toe kwam, en volgens mij is dat wel gelukt met het eerste 4 daagse concours. helaas is dat nu afgelopen, maar goed dat is een ander verhaal. dus vandaar al dat marmer etc, het moest gewoon ''af'' zijn! en eerlijk is eerlijk, het ziet er super uit!

heb fotos gezien op hun site,ziet er echt heel erg mooi uit. jammer voor hun dat het zo is gelopen,ze hebben er niet lang van kunnen genieten.

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:00

amazone77 schreef:
prijzen geld wat je daar kon winnen was ook niet misselijk haha had daar nog best even een wedstrijdje mee willen rijden!!!

haha amazone, dat snap ik, maar dan heb je wel zwart geld in je bezit, mag dat wel Tong uitsteken

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 06:35

zwart of wit maakt mij niet uit,geld is geld haha,
en zo dachten hun er ook over denk ik Knipoog

Sandra_v_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:25

rockey schreef:

Dat ontken ik niet, het ziet er inderdaad super uit! Maar veilig is een ander onderwerp, en daar is wat minder over nagedacht... als er onverhoeds een paard losbreekt en over het marmer loopt en uitglijd (want glad is het!) breekt hij met een beejte pech al zijn benen.

finn2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:16

vind het pas sneu voor die rijvereniging. Op hun site stond vermeld dat ze heel erg blij waren dat ze weer een nieuwe accomodatie hadden per 1 november en dan word de accomodatie per 5 nov weer dicht gegooit. Sta je dan als vereniging met je mond vol tanden.

Voor de eigenaar vind ik het niet zo'n ramp. Als het idd gefinancierd is met drugs geld, kon je er op wachten. Mooi stukje wat in het brabants dagblad staat volgens mij. kwam ik via Google op, zie:

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ti ... oeksie.ece

En dan lees je van haar '' mijn man zit id bouw''. Zou ook wel lullig voor haar zijn als ze van niks wist. Net je droom complex af gebeurt er zoiets. Maar of ze van niks wist lijkt me ook wel stug, in de bouw zoveel verdienen dat je er oa een Lamborghini van kan rijden?! Dat doe je niet als simpele aannemer.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:16

finn2003 schreef:
Op hun site stond vermeld dat ze heel erg blij waren dat ze weer een nieuwe accomodatie hadden per 1 november en dan word de accomodatie per 5 nov weer dicht gegooit.

dat is idd wel erg sneu Ach gut

finn2003 schreef:
Mooi stukje wat in het brabants dagblad staat volgens mij. kwam ik via Google op,

vind dat stukje best uhm raar... stond dat ze al een manege in kaatsheuvel hadden, maar dat ze hun paard op die stal daar gestalt hadden staan voordat ze em kochten?
en me man zit in de bouw is wel een goede ja... maar ook drugsnetwerken moet je opbouwen Cool

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:32

finn2003 schreef:
vind het pas sneu voor die rijvereniging. Op hun site stond vermeld dat ze heel erg blij waren dat ze weer een nieuwe accomodatie hadden per 1 november en dan word de accomodatie per 5 nov weer dicht gegooit. Sta je dan als vereniging met je mond vol tanden.

Voor de eigenaar vind ik het niet zo'n ramp. Als het idd gefinancierd is met drugs geld, kon je er op wachten. Mooi stukje wat in het brabants dagblad staat volgens mij. kwam ik via Google op, zie:

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ti ... oeksie.ece

En dan lees je van haar '' mijn man zit id bouw''. Zou ook wel banketstaaf voor haar zijn als ze van niks wist. Net je droom complex af gebeurt er zoiets. Maar of ze van niks wist lijkt me ook wel stug, in de bouw zoveel verdienen dat je er oa een Lamborghini van kan rijden?! Dat doe je niet als simpele aannemer.

had het ook gelezen..... en moest eigenlijk best lache met het stukje van dat ze zij dat haar man in de bouw zit,hij zou oude panden kopen en opknapen en het daarna weer door verkopen,als je daar heeeeeel goed in bent dan kan je misschien wel een lamborghini van rijden,maar geen hele nieuwe stal van neer zetten en nog in een hele hoop dure autos rond rijden,dan vragen mensen zich denk toch af van waar doet ie het van.......
en dat is nu duidelijk,vind het ook heel sneu voor de rijvereniging,ik zou er goed ziek van zijn,mocht ik daar rijden.

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:55

Oude panden opknappen...........eerst wiet erin telen en dan doorverkopen.............weg bewijsmateriaal en kassa............. Bloos Haha! Clown

Hanneke5141

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:26

Stephanie87 schreef:
ik ken de manege ook en een iemand die ik ken heeft de stallen voor de manege gemaakt, onder de rijbak zit een kelder en die schijnt helemaal vol te staan (of stond misschien al) met plantjes.

:D heerlijk al die wilde verhalen!!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 19:53

Dit is een topic van een jaar oud...
slotje hier