Sjef Janssen wil juryleden verbieden Anky te jureren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

previr

Re: Sjef Janssen wil juryleden verbieden Anky te jureren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:22

Lovely schreef:
juudje84 schreef:
nou nou zo te lezen heeft sjefke weer een dag om gekregen.

misschien een optie voor hem om zich aan te melden bij de dichtsbijzijnde schaakclub... bezigsheids therapie Tong uitsteken

Dan moet iedereen wel met een veiligheidsbril op schaken, want als het deze meneer niet bevalt, smijt hij waarschijnlijk de stukken in het rond.

nou als je t zo bekijkt, is een heel harnas misschien nog wat veiliger Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:23

juudje84 schreef:
nou als je t zo bekijkt, is een heel harnas misschien nog wat veiliger Tong uitsteken

Als je Sjef tegenspreekt wel ja Haha!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:24

Sjefke begint toch wel een beetje door te slaan... erg overdreven allemaal. Dat er wat moet veranderen aan het hele jureersysteem, oké..maar om dit soort acties te ondernemen vind ik NOT DONE.. Neem je winst, neem je verlies, maar ga niet de "grote" kleuter uithangen.

orban

Jongens wat een vent is me dat toch, heeft die niks beters te doen!

Wanted2003

Ach mensen als SJ die waarderen gewoon niks meer. Draait alleen maar om hem en zijn Anky.

Vergeten wel dat wij met zijn allen voor hun betalen

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:26

miep1979 schreef:
Meedoen is belangrijker dan winnen Haha!

Denk niet dat je zo denkt als het je beroep is. Knipoog

Anoniem

Dhr. Janssen wint zo wel met glans de Jankbek van het jaar verkiezing Koe

Anoniem

judithh schreef:
Sjefke begint toch wel een beetje door te slaan... erg overdreven allemaal. Dat er wat moet veranderen aan het hele jureersysteem, oké..maar om dit soort acties te ondernemen vind ik NOT DONE.. Neem je winst, neem je verlies, maar ga niet de "grote" kleuter uithangen.

Dat niet alleen, maar wat hij eigenlijk doet is een motie van wantrouwen tegen zijn collega FEI functionarissen. Wat wil hij er nu mee bereiken als hij zijn eigen collega's als vijand behandelt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:27

Lia_ schreef:
Dhr. Janssen wint zo wel met glans de Jankbek van het jaar verkiezing Koe

yep, de Gouwe Plastuit!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-11-08 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:30

Ik krijg wel een beetje medelijden met Anky..

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:39

Jannepauli schreef:
Ik krijg wel een beetje medelijden met Anky..

wat denk je, dat anky anders denkt Tong uitsteken denk dat ze op dezelfde lijn zitten wat dat betreft....

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:46

Naar mijn mening is Sjef gewoon de kastanjes uit het vuur aan het halen voor vele andere dressuurlanden. Als trainer van de Olympisch kampioene en als nationale coach van het enige land dat de Duitsers het vuur aan de schenen kan leggen brengen zijn woorden nu éénmaal meer gewicht in de schaal als de woorden van "Jan met de Pet". Zoals ik Sjef ken is hij nu éénmaal geen diplomaat, en draagt hij altijd zijn hart op zijn tong. Eureka ! dat wordt dan ook wel eens tijd.. want waarom moet alles bij de FEI dressuurcommissie zo lang duren, en waarom steken ze altijd hun kop in het zand. Nee het is echt tijd geworden om dit "old boys/girls network" eens op de schop te gooien.

Theo

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:02

Mija schreef:
Wat zou een Computer een uitkomst zijn in de Dressuursport, maar dan in alle takken van de Paardensport die met Dressuur te maken hebben..het is een zooitje ongeregeld zeg..

Daarom is Anky ook Westernlessen aan het volgen. Haha!

palo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:06

Horsedances schreef:
Naar mijn mening is Sjef gewoon de kastanjes uit het vuur aan het halen voor vele andere dressuurlanden. Als trainer van de Olympisch kampioene en als nationale coach van het enige land dat de Duitsers het vuur aan de schenen kan leggen brengen zijn woorden nu éénmaal meer gewicht in de schaal als de woorden van "Jan met de Pet". Zoals ik Sjef ken is hij nu éénmaal geen diplomaat, en draagt hij altijd zijn hart op zijn tong. Eureka ! dat wordt dan ook wel eens tijd.. want waarom moet alles bij de FEI dressuurcommissie zo lang duren, en waarom steken ze altijd hun kop in het zand. Nee het is echt tijd geworden om dit "old boys/girls network" eens op de schop te gooien.

Theo

Amen! Idd als er een de boel aan het draaien kan krijgen is hij het wel. Als er dingen moeten veranderen waar iedereen al jaren het hoogste woord over heeft moet gewoon de botte bijl erin, en die heeft Sjef nu ter hand genomen! Chapeau..
Staat er eindelijk iemand op die de koe bij de horens pakt, is heel Nederland overstuur..
Nee laat Sjef maar heen doen, als het hem niet lukt.. wie dan wel?

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:08

Horsedances schreef:

Theo

Helemaal mee eens!
Ik heb ook niet de indruk dat dit puur en alleen om Anky draait, in tegendeel zelfs.
Dat jury's een zwaar stakende paard nog op de tweede plaats durven te zetten, daar klopt helemaal niks van.
Het is goed dat iemand daar iets over durft te zeggen en zijn ongezouten mening geeft, helaas heeft het jurykorps en de FEI enorme oogkleppen op.
Van dit soort misstanden zijn andere landen de dupe zoals in dit geval een Amerikaan.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:09

Ik ken die Sjef niet, maar het lijkt me niet echt een leuke persoonlijkheid als je zowat de verhalen hier op bokt volgt, ik snap zijn probleem niet echt?...

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:10

@ Horsedancers
@ manie

Het gaat hier om het feit dat hij juryleden wil verbieden Anky te jureren...dat hij de jurering onder de loep wil laten nemen is prima, en dat hij zich daar voor inzet ook prima! Maar hierin gaat hij toch een beetje Te ver.
Laatst bijgewerkt door judithh op 03-11-08 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:11

ten eerste: op welke van de 3 topics moet je reageren?.... 3 topics over hetzelfde is een beetje overkill, ook al is het best belangrijk.

Ik heb nog nooit gehoord hoe andere landen reageerden op het "top" overleg op de ÓS waarvoor zij niet werden uitgenodigd.....

Dat Prinses Haja daar woedend over is snap ik trouwens best, het moet niet veel gekker worden als juryleden gaan informeren bij de bondscoaches hoeveel punten ze dan hadden willen hebben.....

Maar of Sjef dit nu verder moet behandelen? Nou nee. Laat de juryleden dit eerst maar eens zelf uitzoeken, en geef de Prinses de ruimte, die is ervoor. Sjef heeft tenslotte ook een dubbele agenda! Laat dat voorop staan!!!

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:12

judithh schreef:
Het gaat hier om het feit dat hij juryleden wil verbieden Anky te jureren...dat hij de jurering onder de loep wil laten nemen is prima, en dat hij zich daar voor inzet ook prima! Maar hierin gaat hij toch een beetje Te ver.

Hij maakt hier tenminste een statement mee Ja
Diplomatiek gezeur past niet bij Sjef, hij knalt er flink in en ik denk dat dit meer effect heeft dan gesoebat achter de schermen.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:13

judithh schreef:

Maar waarom dan? Hebben ze te weinig punten gegeven volgens hem ofzo? Bestaat er niet iets als een commisie die de juryleden wat in de gaten houd?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 19:14

Zie de verwante topics in de beginpost.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:15

Het lijkt wel een soapserie te worden.
Hiep hiep hoera voor janssen.
Man man man wat een lulkoek allemaal. Arme Anky die wordt het zo onmogelijk gemaakt om te rijden.
We praten over de creme de la creme onder de juryleden en een van de beste ruiters en alle vier hebben ze al meermalen steken laten vallen.

gatveredamme het is toch een stom spelletje aan het worden.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:17

[quote="judithh
Het gaat hier om het feit dat hij juryleden wil verbieden Anky te jureren...dat hij de jurering onder de loep wil laten nemen is prima, en dat hij zich daar voor inzet ook prima! Maar hierin gaat hij toch een beetje Te ver.[/quote]

Sjef heeft geen tijd in "polderen", nl. dat schiet niet echt op...Beste is direkt grof geschut...Dan krijg je tenminste reaktie uit een weloverwogen aktie... Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 19:18

Nou, reactie krijgt ie zeker Haha!
Maar of het gaat eindigen zoals hij gehoopt heeft..
Maar er wordt iig over dingen nagedacht, en dat is weer een pluspunt.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:23

Cayenne schreef:
Zie de verwante topics in de beginpost.

Het ligt wsl aan mij maar ik snap er geen snars van. Anky heeft toch gewonnen op de OS? Wat is dan het probleem van hem? Iets met dat de juryleden achteraf hebben samen gepraat over de resultaten ofzo?