Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

loulou schreef:

loulou schreef:
Dustinlover schreef:Ik ben er ook geweest samen met een vriendin van mij. Ik moest nog een springzadel hebben voor mijn paardje en ging daar met een paar euro heen, heb 2 shetjes van handelaren gekocht en aan blijvend tehuis verkocht (man met dochter en meisje die blijkbaar bij mij op school zat.) het 1e was een shetveulen hengst met een bijzondere kleur zonder papieren met de naam Sipke(beetje valk achtig met bruin) en de 2e was een bruine shet hengst en enorm grappig met papieren(rutger nog iets) met de naam bram van stal schoonhoven.

StalNollie schreef:er stond net door iemand een bericht van dat er iets mankeerd anders verkoop je hem toch gewoon via internet..
najah dit is gewoon onzin. op een markt heb je gewoon veel meer kans, meer mensen en mensen van ver weg.
er staan genoeg paarden bij die super zijn.. ook paarden met een doorgezakte rug, mok, oud, mager kunnen zeer goed zijn als je de juiste verzorging geeft.
en je weet nooit wat je koopt ook niet alsje ze via internet koopt
0ojannekeo0 schreef:loulou schreef:
Die heb ik gezien. Een dame reed erop met een western zadel. Ze kreeg een boete omdat ze constand heen en weer reed over de markt.
Branca schreef:Ik weet bijna zeker dat het dat paard niet was... Het was een e-pony die veel grijzer was (met een 'criollo' hoofdstel aan?)