Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, jodi schreef:De kandidaat-koper die getipt heeft,heeft zeker een pluim verdient,maar ook een handelaar kan de lijsten van gestolen paarden nakijken....
xKatleentjex schreef:petraaken schreef:Vanaf 2007 is chippen verplicht in België dus moeten ze ook een paspoort hebben.
Vanaf juni 2008...ik heb mijn gegevens ruim daarvoor doorgegeven, speciaal nog met de DA gebeld om te vragen hoe en wat zodat ik zeker wist dat ik het juist deed..ik heb nog altijd niets gehoord dus mijn paard is nog altijd niet gechipt. Ik ken andere mensen die al een jaar wachten...
Maar evengoed fijn voor haar dat ze haar paard terugheeft, ondanks ze er weer een bedrag voor heeft moeten neerleggen.
en natuurlijk heeft mijn vriendin Adri er ook een handje aan meegeholpen
alle mails en werk die ze doet voor de vermiste paarden ponys en ezels is in een woord GEWELDIG!! Adri je bent TOP!! Adri schreef:jodi schreef:De kandidaat-koper die getipt heeft,heeft zeker een pluim verdient,maar ook een handelaar kan de lijsten van gestolen paarden nakijken....
Welke lijsten ??? Stond zelfs bij BWP niet als gestolen, alhoewel zij telkens in kennis gesteld worden bij een diefstal, zoals veel handelaars, die zelfs ook Wiseguy gehad hebben , niet één maar de verschillende handelaars, en dan zullen we nog maar zwijgen over de krantenartikels bij de diefstal.
Bij ons vindt U veel gestolen paarden, met alle plezier worden zij gratis op onze site geplaatst : http://www.paardenspeurder.be
en nog veel plezanter bij een teruggevonden paard.
tessyke schreef:vreems, mijn DA had de papieren al na een maand van opsturen aangekregen dus konden ze gechipt worden
En lang niet alle paarden/pony's zijn al gechipt en voorzien van paspoort hier in Belgie.
Dus een paard zonder paspoort kopen is niet eens zo vreemd.
Mariel89 schreef:ja idd, nu heeft ze dr 2...![]()
Wel fijn - en geluk - dat ze haar paard weer gevonden heeft
ranna schreef:En hoe zit dat dan met het paspoort en de chip?
Waar waren die?