Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

BrittKitt schreef:Ze zitten aan de rand van het industrieterrein, achter de straat tegenover de winkel zit het terrein.
BrittKitt schreef:Nouja, het pand zal niet zoveel gekost hebben, dus dat zal een prima reden zijn om het daar neer te zetten
Lilian_AapIe schreef:Ohh wat erg........
Al die zadels.... gejat, jeetje...
Zijn toch eigenlijk geen woorden voor he........
:) Amanda_T schreef:Verschrikkelijk zeg, dat die smeerlappen gaan werken voor d'r centen in plaats van de spullen van iemand anders jatten en d'r geld van te maken...Moet ook wel een flinke klap zijn voor de winkel zeg, hopelijk zijn ze héél goed verzekerd!

IKbenEllen schreef:BrittKitt schreef:Ze zitten aan de rand van het industrieterrein, achter de straat tegenover de winkel zit het terrein.
Industrieterrein zou ik het niet willen noemen, er zitten een paar bedrijfjes daar bij elkaar![]()
Tis niet de duurste wijk van Eindhoven maar zeer zeker ook niet de slechtste![]()
Politie zou zo ter plaatse moeten KUNNEN zijn, het is 50 meter van de ringweg verwijderd. Ik vond de zaak juist wel gunstig zitten. Snelweg bij Evoluon er af, stoplicht rechts en je bent er.BrittKitt schreef:Nouja, het pand zal niet zoveel gekost hebben, dus dat zal een prima reden zijn om het daar neer te zetten
Voor zover ik gehoord heb is het pand gehuurd

Citaat:Bij Epplejeck Eindhoven is direct na de grandioze opening ingebroken. Binnen 8 dagen werd Epplejeck tot 3x toe verrast met een zware inbraak. Hierbij werden met name een een groot aantal zadels gestolen van diverse merken. Diegene die de tip kan geven die leidt tot het arresteren van de daders word beloond met een zadel naar keuze uit de enorme collectie van Epplejeck.
Heb jij de tip meld je dan bij: inkoop@ej.nl of bel 088-3535353 of meld je bij de politie in je omgeving.
Renske_ schreef:Wind schreef:Wat moet je nou weer met een etalagepop?!
Pijnlijk dat ze zoveel zadels hebben mee kunnen nemen en dan nog twee keer ook.
dronken jongens die van het stappen terug komen weten vast wel iets te doen met een etalagepop![]()
maargoed, een etalagepop+kleding of ik 2x alle zadels weggehaald, das nogal een verschil...
1e x kan idd goed door dronken jeugd zijn gedaan, 2&3 lijkt me dezelfde en wrsch erg professioneel, echt onwijs lullig!!!
Renske_ schreef:dat zou idd ook nog goed kunnen
al is de nacht van zaterdag op zondag ook dé nacht voor zatte jeugd die wat uit wil halen.

Ik hou mijn ogen open!