Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik weet toevallig dat deze leeuw zolang hij al in dat ding zit, alleen maar de lucht boven hem heeft gezien, verder ziet hij alleen maar de wanden van de container. Cayenne schreef:[ De eerste heeft een groot gezwel op haar hoofd, de laatste is als gevolg van slecht behandelde botbreuken bijzonder slecht ter been. Beide dieren zijn sterk vermagerd.
Pipo schreef:Cayenne schreef:[ De eerste heeft een groot gezwel op haar hoofd, de laatste is als gevolg van slecht behandelde botbreuken bijzonder slecht ter been. Beide dieren zijn sterk vermagerd.
Wat een dierenmishandeling om zo'n paard uberhaupt nog te vervoeren, die hadden ze beter ter plekke kunnen laten inslapen.
rockwitch schreef:Als jullie echt denken dat we dit hebben gedaan voor ons eigen ego of voor de kick zit je er wel mijlenver naast. Het is wel duidelijk dat je niet weet over wie je het hebt. De mensen waarmee ik dit heb gedaan zijn allemaal mensen met een enorm hart voor dieren die echt niet gaan zoeken van goh waar kunnen we nog wat zielige stumpers redden om zelf in een goed daglicht komen te staan. Wij hebben deze paarden niet gezocht, ze kwamen op ons pad. We hadden de mogelijkheid ze te redden, en we hebben deze mogelijkheid aangegrepen. Als het in NL was geweest hadden we het ook gedaan.

montoya schreef:ja het kost een paar cent maar daar heb je ook wat voor .
en je hebt je menig nu gegeven dankje
Pipo schreef:En wat heb je er dan voor? Een paardenkneusje?
Doe jij trouwens ook vrijwilligerswerk bij de bejaardenzorg? Dierenambulance? Of iets dergelijks? Arme mensen in Afrika?
Ninx schreef:Pipo schreef:En wat heb je er dan voor? Een paardenkneusje?
Doe jij trouwens ook vrijwilligerswerk bij de bejaardenzorg? Dierenambulance? Of iets dergelijks? Arme mensen in Afrika?
Heel erg dubieus dit soort vragen.
Maar als wedervraag: wat doe jij?
Ninx schreef:Pipo schreef:En wat heb je er dan voor? Een paardenkneusje?
Heel erg dubieus dit soort vragen.
Maar als wedervraag: wat doe jij?
Pipo schreef:Een paard die er zo aan toe is, die help ik uit zijn lijden en die ga ik niet 1700 km vervoeren.
Ninx schreef:Pipo schreef:Een paard die er zo aan toe is, die help ik uit zijn lijden en die ga ik niet 1700 km vervoeren.
Dat is geen antwoord..... nogmaals: wat doe jij? (bejaardenwerk, etc...)
Lovely schreef:Het is wel een legitieme vraag hoor, maar heeft wederom te maken met het van diverse kanten bekijken van een zaak met inachtneming van allerlei aspecten. Er zijn zoveel manieren om je inzet te doneren en om echt iets te doen, ook hier in NL.
Pipo schreef:Cayenne schreef:[ De eerste heeft een groot gezwel op haar hoofd, de laatste is als gevolg van slecht behandelde botbreuken bijzonder slecht ter been. Beide dieren zijn sterk vermagerd.
Wat een dierenmishandeling om zo'n paard uberhaupt nog te vervoeren, die hadden ze beter ter plekke kunnen laten inslapen.
iefke schreef:Moderatoropmerking:Er zijn een aantal berichten die geen directe betrekking hebben op deze paarden uit Roemenie verwijderd. Daarnaast het verzoek om op een respectvolle manier en ontopic te reageren. Anderen beschuldigen van de boel opjutten bijvoorbeeld kun je beter doen via TEM, inplaats van in dit topic. Dat er iemand op de foto's onherkenbaar is gemaakt hoeft hier verder ook niet meer besproken te worden
Bedankt voor de medewerking