Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Weltevreden schreef:http://66.102.9.104/translate_c?hl=nl&s ... De7FxI7HBg
Dat is de link naar een vertaalde website, Christine W komt zelf ook in beeld.
Onderstaande link is naar het "oude filmpje", eerst even wachten tot de samsung reclame is afgelopen
http://66.102.9.104/translate_c?hl=nl&s ... i-Wyni5s3w
Citaat:Die vertalings site, vertaald een beetje vreemd. Ze vertalen letterlijk, waardoor niet alles evengoed te begrijpen is.
duChambre schreef:Weltevreden schreef:En zo zijn er nog meer mensen die mishandeling de normaalste zaak van de wereld vinden, als je je paard dus in traing zet bij een stal of wegbrengt ter correctie weet je eigenlijk al dat jouw "lieveling" niet met zijden handschoentjes behandeld wordt. Soms mishandeling te noemen en soms komt het er erg dicht bij in de buurt.
Inderdaad, ik heb op een stal gewerkt waar het er ook op zo'n manier aan toe ging. Ben ook meer dan blij dat ik er weg ben. Hoe die paarden daar worden behandeld is gewoon belachelijk zelfs eens gebeurt met de dood tot gevolg
Die mensen zijn echt té ziek in hun hoofd. Als je ook maar een beetje van paarden houdt dan hoort het gewoon niet bij je op te komen om zo met ze om te gaan
Met die CW kom je er denk ik helaas ook niet met een boete en een verbod op het houden van dieren van en paar jaar. Die snol moet gewoon achter slot en grendel!
buster4ever schreef:dat weif moeten ze opsluiten voor de rest van haar leven en geen enkel dier meer in haar buurt laten komen walgelijk weif
Citaat:En het kan inderdaad zo zijn dat de vos en CW straks "herenigd" worden
nuldertien schreef:buster4ever schreef:dat weif moeten ze opsluiten voor de rest van haar leven en geen enkel dier meer in haar buurt laten komen walgelijk weif
Tis wijf niet weif.
ja sorry, deze kon ik even niet laten
Weltevreden schreef:Dat is de link naar een vertaalde website, Christine W komt zelf ook in beeld.
BeautyLove__ schreef:Wat is het eigenlijk met die chrestine w? ik snap het niet, heeft ze paarden gekocht om ze te mishandelen ofzo
getup schreef:Mooi, alle paarden zijn weg. Kan me ook niet voorstellen dat nog iemand z'n dier er heen brengt.