Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Eerst maar eens zien hoe het ze bevalt...en bedenk je...in Amerika zijn echt uitgestrekte stukken waar je 16 paarden verspreid neer kan leggen zonder dat je het door hebt, dat zal hier echt nooit gaan...en voor nu gaat het geloof ik over één paard toch? Hoop dat iemand de voortgang in de gaten houdt en hier post....ik ben erg benieuwd! 
das niet hip.
smeetjoew schreef:Iedereen zegt ieuw en bah. Maar ik vind het een goede natuurlijke manier. Laat ze het maar eens uitproberen voordat we allemaal met vooroordelen en zogenaamde geleerde conclusies komen.
Karkassen zie je niet, die liggen onder een dikke laag compost en tja, of de stank dan overheerst over de compost, weet ik niet. Ik denk dat het een goed plan is, of het uitvoerbaar is in NL, dat weet ik niet.
))) Sorry, mijn fantasie doet even overtime.....hihi. Maar volgens mij willen ze het compost gedeelte dan weer verspreiden...verkopen...tsja...eerst maar es zien hoe het lukt allemaal!
, Je gooit je snoeimateriaal toch ook niet direct boven op de struik eerst een paar maanden in een composteer bak achter in de tuin.