Vier paarden van Duitse amazone Christine W opgehaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brittje

Re: Vier paarden van Duitse amazone Christine W opgehaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:05

Moet wel zeggen dat het verhaal per vertaling 'erger' wordt.
Ik wil het niet goed praten, absoluut niet, maar 470 zweep in 32 minuten en af en toe is er te zien dat de zweep ook andersom wordt gebruikt is geworden 500 keer in een half uur met de achterkant van de zweep... is wel kommakakken maar goed...

Wat me verder opvalt is dat het schijnbaar telkens gaat om een vos met een grote bles, op de eerste foto's en video's uit 2007: vos met grote bles, laatste video met zweepslagen vos met grote bles en het paard wat uit de box gehaald wordt, wederom een vos met een grote bles.... wederom wil niets goed praten ben het met een ieder eens en is niet goed te praten maar het viel mij gewoon op...

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:06

De paardenwereld is klein genoeg d.w.z. men kent mekaar altijd wel viavia, ik kan niet geloven dan mensen op dat niveau een paard in training zetten bij haar en hier niets van weten. Denk eerder dat dat mensen zijn die ook wel een beetje van de 'harde hand' zijn en dachten van 'nou, zo erg was het ook weer niet'. Maar met zo'n filmpje kan je toch echt geen kant meer op... Jemig niemand wil toch meer met je te maken hebben zou je zeggen...

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:09

groot gelijk hebben ze
nu idd die andere paarden nog
vreselijk mens dat ze daar is

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:11

Brittje schreef:
Ik wil het niet goed praten, absoluut niet, maar 470 zweep in 32 minuten en af en toe is er te zien dat de zweep ook andersom wordt gebruikt is geworden 500 keer in een half uur met de achterkant van de zweep... is wel kommakakken maar goed...

Wat me verder opvalt is dat het schijnbaar telkens gaat om een vos met een grote bles, op de eerste foto's en video's uit 2007: vos met grote bles, laatste video met zweepslagen vos met grote bles en het paard wat uit de box gehaald wordt, wederom een vos met een grote bles.... wederom wil niets goed praten ben het met een ieder eens en is niet goed te praten maar het viel mij gewoon op...

sorry maar ik heb weinig goeds over haar te zeggen
kan me niet schelen met welk paard ze dit allemaal gedaan heeft
zo moet je gewoon met geen enkel paard omgaan.
bovendien hoort ze te weten hoe je wél met een zweep om moet
gaan, maar blijkbaar weet ze dat niet. Het is fout wat ze doet
of ze nu met de achterkant slaat of niet.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:13

snap trouwens niet dat dat wijf maar blijft ontkennen. Het is toch gewoon keihard bewijs dat zei daar staat te slaan!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:15

Gelukkig zijn er al vier paarden gered uit haar handen!
En nu de andere twee nog!
Gestoord ziek misselijk makend wijf dat is ze!!!! Boos!

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:22

Tja je kunt er eindeloos op door gaan, maar het leed is al geschied...
Ik vindt dat die blonde dame op dat filmpje nog aardig rustig bleef tegen die vent, als ik dit zou zien sta ik echt niet voor mezelf in!

Brittje: op pagina´s in het buitenland heb ik ook andere paarden gezien. En ja tuurlijk wordt het ook vaak groter gemaakt dan dat het vaak is. Maar deze beelden zijn zeer duidelijk, of vindt je soms van niet?? Of het nu dit ene paard is of meerderen het is al erg genoeg dat dit uberhaupt gebeurt!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:50

Brittje schreef:
Wat me verder opvalt is dat het schijnbaar telkens gaat om een vos met een grote bles, op de eerste foto's en video's uit 2007: vos met grote bles, laatste video met zweepslagen vos met grote bles en het paard wat uit de box gehaald wordt, wederom een vos met een grote bles....

Het is vast een heeeeeeeel lastig paard en ze doet het natuurlijk alleen bij hem.

Nors opkijken

't is gewoon een heeeel stout paardje! Dat kan iedereen ook zien op het filmpje, na twintig zweepslagen haalt hij het in z'n hoofd om te bokken!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 22:00

Een kleine verbetering.

Nu die rechtzaak nog eerder.

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 22:34

egt niet normaal hoe iemand kan zijn..
Ze had toch al verbod gehad heel tijdje geleden?

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 22:37

hoopa weg die paarden.. Lachen En opsluiten die ... Arg...

Robsi_Vigaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 23:00

Brittje schreef:

En toch vind ik dat ze Brittje hier wel een punt heeft. het zou gaan om verschillende paarden, maar het komt telkens neer op het zelfde paard. Ik weet nu dat ik half bokt over me heen krijg maar we moeten mischien is wat verder kijken dan alleen een filmpje. Het valt mij ook op dat iedereen die Christine W van zo'n afstand kan herkennen. Het is niet zo dat je duidelijk ziet dat zij het is die zo op dat paard staat in te meppen.

Ja ja val me maar aan op wat ik zeg maar je weet nooit wat de achterliggende gedachte van dit alles is tenzij je haar mailt/belt en dan om tekst en uitleg vraagt. Dan kan je dr altijd nog uitschelden!

owhja nog 1 ding: Welkom in de wereld die draait om paarden en geld Ach gut

Bentley26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 23:10

Hopelijk verloopt de procedure snel.....en dat ze snel een vonnis uitspreken. Triest dat dit weer moet gebeuren. Boos! Nou maar hopen dat die andere 2 paardjes snel worden opgehaald.
Raar als zij zo'n verbod heeft dat mensen toch met haar in zee gaan...Dat begrijp ik dan niet.

xenalee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 23:44

weet je wat ik nu heel spijtig vind en niet kan snappen Verward
wrom over komt iemand iets die het totaal niet verdiendt

[VN] Vrouw ernstig gewond na trap van geschrokken paard Verdrietig

terwijl zo iemand gewoon lekker door kan gaan
wat gebeurt erin de tijd tot afwachting van de rechtzaak
want ze huppelt nog lekker los Boos!

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 23:52

PuzzelMatch schreef:
Raar als zij zo'n verbod heeft dat mensen toch met haar in zee gaan...Dat begrijp ik dan niet.

Niet heel de wereld is op de hoogte van dit verbod, ze is geen wereldfiguur zoals Angelina Jolie of zo...
Als ze in Denemarken een verbod krijgt opgelegd dan verhuisd ze wel weer naar een ander land om dat verbod te omzeilen.

Kunnen ze haar niet verplichten om "het land niet te verlaten"?
Zo kan ze het verbod op het houden van dieren niet meer omzeilen en kunnen ze haar weer beter opvolgen

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:11

..wat een verschrikkelijk mens....geen woorden voor...mensen die dit dieren kunnen aandoen zijn geen mensen meer, dat zijn monsters

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:13

Ze mag in ieder geval het land niet uit als de uitspraak er aan komt..maar moet je een straf niet gewoon uitzitten in het land waar de straf gegeven is. Zo te zien niet dus want die in duitsland loopt nog dus als iemand zo'n zware straf krijgt; gewoon naar een ander land!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:44

Jammer dat die andere twee paarden nog niet zijn opgehaald.

Brittje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:43

Robsi_Vigaro schreef:
En toch vind ik dat ze Brittje hier wel een punt heeft. het zou gaan om verschillende paarden, maar het komt telkens neer op het zelfde paard. Ik weet nu dat ik half bokt over me heen krijg maar we moeten mischien is wat verder kijken dan alleen een filmpje. Het valt mij ook op dat iedereen die Christine W van zo'n afstand kan herkennen. Het is niet zo dat je duidelijk ziet dat zij het is die zo op dat paard staat in te meppen.

Ja ja val me maar aan op wat ik zeg maar je weet nooit wat de achterliggende gedachte van dit alles is tenzij je haar mailt/belt en dan om tekst en uitleg vraagt. Dan kan je dr altijd nog uitschelden!

Precies.... Op de site waar het filmpje staat gaat het im peitschhieben, en af en toe wordt de zweep omgedraait...

man kan me de discussies nog herinneren over 'een ieder heeft uit mijn stal te blijven' en hier zie je iemand zo een paard ergens uit een box halen zonder medeweten van de eigenaar....
En wat betreft die wonden: had je mijn jaarling vorig jaar moeten zien toen ze na een rodeopaard immitatie op haar smoel ging... had je ook van alles bij kunnen verzinnen.

Nogmaals ik wil niets goed praten maar vind het zwaar overdreven wat er te zien is en wat er bij verteld wordt...
Als je de filmpjes goed bekijkt, over en van die vos heeft hij continue beenbeschermers om...
Niemand weet hoe het dier aan die wonden is gekomen, het zijn alleen maar aannames, aannames om andere aannames te versterken en te onderbouwen...
Er wordt een paard uit een box gehaalt, het dier heeft wonden en hups de schuld van..... want dat onderbouwd alles...

@Michelle19: op alle filmpjes die ik tot op heden heb gevonden en gezien over dit onderwerp is het telkens alleen maar die vos....

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:51

En jij vindt dat meevallen, hoe ze op het filmpje dat paard longeert?

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:54

Dit is toevallig gefilmd, kan me niet voorstellen dat daar elke dag mensen zijn om te filmen. Je hebt bewijs nodig om zo'n vrouw aan te pakken en flink te straffen, wat blijkbaar al lastig genoeg is gezien de afloop van de rechtzaak van vorig jaar. En dat het dan net die vos is; jammer dan. Kan me ook niet voorstellen dat ze alleen maar net bij dát paard haar geduld verliest en als een bezetene tekeer gaat. als dat zo was moet ze dat beest weg doen en is het probleem opgelost.

Maar zo simpel is het niet...

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:55

Robsi_Vigaro schreef:

??
Dit is niet bepaald een vriendelijk beeld wat duidelijk maakt dat het hier om het welzijn van het paard gaat Knipoog

Brittje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:06

Speedster schreef:
En jij vindt dat meevallen, hoe ze op het filmpje dat paard longeert?

nope dat schrijf ik nergens...zeg enkel dat het 'verhaal' erom heen steeds spectaculairder wordt en dat er veel aannames zijn ipv feiten...

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:08

Ik zou me paard meteen ophalen hoor. Ik hoop toch dat die andere 2 paarden ook snel worden opgehaald..

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:15

Robsi_Vigaro schreef:
Brittje schreef:

Dan moet je eens de filmpjes van vorig jaar bekijken, daar staan verschillende paarden op. Ook heb ik een verslag van de rechtszaak van vorig jaar gelezen op een forum over de gruwelijke "training" van het paard Wimbledon dat vervolgens gestorven is. Is nog wel te vinden als je zoekt op wimbledon en deze mw. W.

Nee, gezien waar ze vorig jaar voor veroordeeld is vind ik dat er allerminst overdreven wordt. Sterker nog, ik denk dat die zweepslagen maar het topje van de ijsberg waren.