eilander schreef:Wat een flauwekul!!!
1x hoogwater en alle paardenstrond is weer weg!!!
precies
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
eilander schreef:Wat een flauwekul!!!
Anoniem schreef:Citaat:Bij ons (noordwijk) hebben ze wel een goede schikking voor gevonden vind ik. in de zomermaanden juli en augus (geloof ik) is het verboden om op het strand te komen. Na een bepaalde tijd mag je dan het strand weer op.
Bij mijn weten is het nu ook zo geregeld op het strand van Rockanje, dat is al jaren zo.
, dat zie ik met lege patatbakjes, vieze strontluiers, blikjes, flessen, melkpakken, plastic zakken, ouwe schoenen en weet ik niet al wat meer, niet zo 1-2-3 gebeuren! tessii1991 schreef:eilander schreef:Wat een flauwekul!!!
precies
Iedereen tevreden
Ook de huifkarren rijden gewoon over het strand. . Badgasten reageren vlgs mij alleen maar positief op de paarden. Maar we hebben hier natuurlijk wel meer ruimte.Anoniem schreef:Of mensen die denken dat een ruiterpad een wandelpad is en dan nog beledigd zijn als je zegt dat het een ruiterpad is een geen wandelpad.Citaat:Laten ze als ze hiernaar kijken , ook meteen maar eens die kuilengravende honden en kids aanpakken....soms moet je ze zelfs ontwijken op het ruiterpad

zap schreef:en wees eens eerlijk hoe vaak het andersom gebeurd? Wandelaars mogen niet de ruiterpaden pakken die zo mooi in het bos liggen... maar veel ruiters pakken wel de wandelpaden als de ruiterpaden niet zo goed begaanbaar zijn (bv door regen) en dan moeten de wandelaars het maar snappen/toestaan en vooral niet zeuren!
pmarena schreef:En sowieso : wat wordt er van mijn 35 euro gedaan , die ik betaal om überhaupt op het strand te mogen rijden ?
Niet dat je ooit gecontroleerd wordt op je pasje ofzo , maargoed
of kan dat niet bij die stranden?:P najaah ik vind het gewoon gezeur hoor, je hebt altijd wel vervuilers of het nou paarden zijn of een associale doodnormaal mens
najaah, ik vind het niet logisch om telkens op en af te stappen omdat je paard nou eenmaal moet poepen... lekker logisch weer...