Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Daarmee kunnen ze toch een deal regelen. En een kenner weet dat er niets mis is met Nastros en kan hem evengoed opnieuw laten doorlichten.

anneliesdj schreef:Daarmee kunnen ze toch een deal regelen. En een kenner weet dat er niets mis is met Nastros en kan hem evengoed opnieuw laten doorlichten.
Nikka schreef:anneliesdj schreef:Daarmee kunnen ze toch een deal regelen. En een kenner weet dat er niets mis is met Nastros en kan hem evengoed opnieuw laten doorlichten.
Volgens het verhaal eiste Capshaw al meteen haar geld terug+kosten+schade, dus ik denk dat een schappelijke deal niet echt een optie was.
Extravaganza schreef:Het paard is naar een stal in Zwaanshoek gegaan, gezien het feit dat hij de tussenhandelaar is, lijkt mij het vrij logisch dat hij daar heeft gestaan. Gezien het feit dat hij zijn stallen echt super voor elkaar heeft en de paarden ook, vind ik het begrijpelijk dat hij woedend is.
anneliesdj schreef:Ja dat geloof ik best maar Reesink is nou ook niet de eerste de beste.
Er zijn gewoon bepaalde dingen waardoor je wel een vinger kunt wijzen naar allemaal.
Maar van Reesink vind ik het niet meer dan logisch dat hij zijn paard terug naar huis heeft gehaald als hij er verwaarloosd bij stond. En toch vreemd dat hij bij Reesink goed bekapt is, beter verzorgd werd en meteen weer rad liep.
anneliesdj schreef:Van wiens kant? Toch niet van de kant van Reesink lijkt me...
anneliesdj schreef:Van wiens kant? Toch niet van de kant van Reesink lijkt me...
Extravaganza schreef:anneliesdj schreef:Van wiens kant? Toch niet van de kant van Reesink lijkt me...
Van alle kanten, dat is altijd zo als ze richting rechtzaken gaan.
Extravaganza schreef:anneliesdj schreef:Van wiens kant? Toch niet van de kant van Reesink lijkt me...
Van alle kanten, dat is altijd zo als ze richting rechtzaken gaan.
Extravaganza schreef:Jullie gaan er zo sterk vanuit dat Reesink de waarheid spreekt en Kraak niet. Dat vind ik pas stellig!
Ik zou toch eerst de bodemprocedure willen afwachten. En zoals vaak bij voorbereidingen richting een rechtzaak wordt echt alles uit de kast getrokken om hun gelijk te krijgen. Dat gebeurd dus nu ook.
krackertje schreef:Ik ben altijd graag bereid om de stok in het midden te zetten maar ik durf ook mijn mening te geven en stellig, nee hoor...rechters zijn nog altijd maar mensen maar in dit geval heb ik wel een zeer duidelijke mening.
Extravaganza schreef:krackertje schreef:Ik ben altijd graag bereid om de stok in het midden te zetten maar ik durf ook mijn mening te geven en stellig, nee hoor...rechters zijn nog altijd maar mensen maar in dit geval heb ik wel een zeer duidelijke mening.
Maar de bodemprocedure is nog maar net van start.
anneliesdj schreef:[
Hoe verdedigt Kraak zich dan tegen het feit dat het paard blijkbaar bij hem op stal verwaarloosd werd en vrijwel meteen na aankomst bij Reesink weer rad is?
Daar kun je toch niet omheen?