Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:KiWiKo schreef:ik ben het er helemaal mee eens, mits het ook voor koeien, varkens en kippen gaat gelden!
Gelijk heb je. Er is geen reden waarom niet.
Helaas gaat NL dan dwars liggen.
Mbt paarden kan de moraalvlag-met-wijzend-vingertje uitgehangen worden maar als voor varkens en kippen dezelfde morele norm aangehouden moet worden dan ligt het anders, dan is die vlag ineens een zelfportret![]()
hc
Elinaa schreef:Getekend en naar meerdere mensen gestuurd. Wie weet helpt het niet maar dan hebben we iig iets geprobeerd.
ik hoop dat er eindelijk een verbod komt, ik ben niet tegen het eten van vlees, als de dieren maar een goed leven gehad hebben.
bovendien scheelt dit hopelijk ook in alle shetlandhengstjes (en meerdere rassen natuurlijk maar de shetten maak ik helaas elk jaar mee) die elk jaar ongechipt en met 3 maandjes oud in volle vrachtwagens worden gepropt.
KiWiKo schreef:weet je als we nou eerst eens hand in eigen boezem steken en kappen met dat wilde weg fokken omdat we zo graag een veulentje willen........... geen aanbod is geen afname!
KiWiKo schreef:weet je als we nou eerst eens hand in eigen boezem steken en kappen met dat wilde weg fokken omdat we zo graag een veulentje willen........... geen aanbod is geen afname!
KiWiKo schreef:`weet je als we nou eerst eens hand in eigen boezem steken en kappen met dat wilde weg fokken omdat we zo graag een veulentje willen........... geen aanbod is geen afname!