Wat een shock..... laat het even bezinken en beseft dan dat we hier een groots paardenmens hebben verloren! Gelukkig dat deze man ons zoveel mooie teksten, duidelijke verhalen over ziekte en gebreken bij het paard geschonken heeft.
Veel te jong en veel te vroeg, heb zoveel geleerd van die man en koester zijn boeken en uitspraken met respect. Heel veel sterkte voor de nabestaanden er is een lieve man van jullie heen gegaan.
Wie in paardenhoudend Nederland kende hem niet? Wat zal hij gemist worden door zijn familie, vrienden en bekenden. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Och, hier schrik ik wel van. Voor mijn werk heb ik nog wel eens met hem te maken gehad. Hij nam ook de ORUN EHBO paard examens af, het praktijkgedeelte. Ik vond het als dierenarts een zeer vakkundig iemand en als persoon een zeer sympathiek iemand. Sterkte voor de nabestaanden.
Ook ik ben geraakt door dit bericht, wat een verlies voor de paardenwereld...Iemand die zo nuchter was, zoveel kennis had..ik ben blij dat ik zijn boeken heb, geweldig zijn die.
Alle nabestaanden heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Ik dacht er van de week nog aan om een boek van hem te kopen toen ik een advertentie in de BIT zag staan. Kreeg dus wel een beetje raar gevoel toen ik zojuist de rouwadvertentie zag. Ik was het vaak met de man eens en heb toch een hoop uit de colums en boeken gehaald.
www.horses.nl En er zijn te weinig artsen die zeggen 'mevrouw, u zou eens beter moeten leren rijden'."
Een enorm verlies van een man die zich echt interesseerde voor waar hij mee bezig was en wist waar hij het over had. Vrees dat bovenstaande zin niet door zo heel veel dierenartsen tegen eigenaren gezegd kan worden. Evert had het respect om dat wel te kunnen doen.
Jeetje wat een verlies en ik wil de nabestaanden heel erg veel sterkte wensen.....
Ik heb een aantal keren les van hem gehad. Het is een zeer kundig en respectabel mens. Echt zo iemand die je ziet en opneemt en die je eigenlijk niet meer vergeet.........
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie die man was, echt totaal niet. Las wel zijn advertentie in de krant, nooit geweten dat hij nog zo'n bekendheid was.
Een groot verlies voor de paardenwereld. En natuurlijk voor zijn nabestaanden. Ik wens Evert zijn familie en geliefden sterkte om dit verlies te verwerken.