De 10 rijkste paardenmensen van Nederland op een rij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: De 10 rijkste paardenmensen van Nederland op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 09:34

Nadine_ schreef:
haha ik wist wel dat van der leegte (VDL) iets met paarden te maken had. Mijn vriend werk voor een van de bedrijven van VDL maar ik zag laatst een paardenvrachtwagen ervan rijden. wel grappig, ik kom jaarlijks op het grote personeelsfeest van VDL Haha!

Die heb ik beletterd Haha!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 10:50

1,1 miljard van Melchior Bloos! Zoveel had ik echt niet gedacht, wist natuurlijk wel dat 'ie het niet slecht had... Huilen van het lachen
Dan weet je toch niet meer wat je met je geld moet doen. Lijkt me apart als je dat luxeprobleem hebt.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 10:54

Ach het zijn allemaal geschatte bedragen. Kuipers inschatting is bijvoorbeeld waarschijnlijk wat aan de zuinige kant.

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:10

Nu snap ik pas waarom niet WERELD KAMPIOEN VIERSPAN PONYS .....Jan de Boer niet mocht voorrijden op de WK in Beesd.........Wim Zegwaard..(Stal Zegwaard ) is een van de rijkste paardenmensen van Nederland met zijn 83 miljoen Euro's in ons land .....ja...ja.... en die heeft meer te bieden met voorrijder Edwin van der Graaf tijdens de WK in Beesd jl September ...die Wim Zegwaard sponsort....... Hoezo geen belangenzaak!!!!!!
Kijk, dat is iemand als Jan de Boer blij maken met een dooie mus toch, en dat al bijna een heel jaar lang en dan op het laatst afzeggen....Kijk met geld is alles nog steeds te koop........Geld opent nog steeds alle deuren......en ook vrienden in de Paarden-sport................jammer jammer....

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:30

Jeetje wat een geld.. Bloos!

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:59

volgens mij word hier toch echt van der leegte bedoels, met al zijn bussen en vrachtwagens?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:16

Cayenne schreef:
Hij is geboren in Maastricht en ziet zichzelf dan ook nog steeds als Nederlander Lachen
Hij is alleen Belg omdat de Nederlandse nationaliteit hem is ontnomen.

En waarom was dat dan?

Maar als de Nederlandse nationaliteit hem ontnomen is is hij dus eigelijk geen Nederlander, of mag je ook aan het Quote lijstje meedoen als je alleen geboren bent in NL?

ragala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:18

haha goh en nu nog beweren dat je in de paarden altijd ten onder gaat haha

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:21

Geld , MAAKT geld.

Die mensen hebben ergens anders geld verdient ( de meeste ) en nu goed geinvesteerd in de paarden.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:23

nou nee hoor, het is van de buurman hier gewoon een hobby... een paar stoeterijen met een paar honderd paarden Cool

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:38

De vader van een collega is 2 weken geleden plotseling overleden, stond in de Quote 500 -geen paardenman trouwens- met ruim 220 miljoen euro. Het maakt echt niet uit hoe veel geld iemand heeft, haar verdriet word er heus niet minder om. Wel staat ze opeens in de belangstelling bij "vrienden" en aanverwante mensen.
Ik zelf ben enig erfgenaam van een internationaal bedrijf -ga geen namen noemen- maar hoop dus écht niet dat diegene overlijdt. Daar kan ik soms echt slapeloze nachten van hebben... Ach gut

Heel cliché, maar het gaat om de inhoud van iemand, geld is alleen maar bijzaak (en gemak Bloos ).
Laatst bijgewerkt door amanda2 op 27-09-08 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:41

amanda2 schreef:
De vader van een collega is 2 weken geleden plotseling overleden, stond in de Quote 500 -geen paardenman trouwens- met ruim 220 miljoen euro. Het maakt echt niet uit hoe veel geld iemand heeft, haar verdriet word er heus niet minder om. Wel staat ze opeens in de belangstelling bij "vrienden" en aanverwante mensen.
Ik zelf ben enig erfgenaam van een internationale zaak -ga geen namen noemen- maar hoop dus écht niet dat diegene overlijdt. Daar kan ik soms echt slapeloze nachten van hebben... Ach gut

Heel cliché, maar het gaat om de inhoud van iemand, geld is alleen maar bijzaak (en gemak Bloos ).

Uiteraard, wie heeft gezegd dat geld alles goedmaakt dan?
Tuurlijk is haar verdriet niet minder, het geld is alleen een pleister op de wonde en dat die pleister er zit kom je pas achter als de wond al bijna genezen is.

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:23

DAT GELD MAAR BIJZAAK IS...ZEGGEN ALTIJD MENSEN DIE ZELF GENOEG GELD HEBBEN.....

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:29

lautje76 schreef:
Is 1 van die mannen nog vrijgezel? Haha!

hahah nu je het daar over hebt. Was een poosje geleden zo'n meid van in de 20 die trouwde met een man van in de 80 of 90, die miljonair was. Of die vent was gewoon dement, of hij gunde haar gewoon dat geld. Is wel een handige manier om rijk te worden.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:49

Waarom staat Anky in dit lijstje. De lijst is gebaseerd op de Quote 500. En daar staat Anky niet bij, begrijp ik uit dit stukje. Ik zie geen notering staan.

Door dit stukje lijkt het alsof Anky op nummer 10 staat.

Maar goed, het is duidelijk te zien dat iedereen zijn miljoenen heeft verdient met andere zaken dan de paardensport.

Tja, als je miljonair wilt worden met paarden dan moet je beginnen als miljardair.

Mariekexzita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:52

stip

Lady_Daniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:04

1,1 Miljard...
Wat een geld zeg Bloos

p.s mooie foto van de papa van mijn paardje Clown

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:11

Toe maar weer Nagelbijten / Gniffelen

Onze makelaar op 8 Tong uitsteken
Nouja, hij laat ook wel merken Tong uitsteken
Zo was ik bij de aankoop van tuigpaard Tobias (v. Milano).
Tsjongejonge, hij liep naar mijn 'baas', bood een boel geld, en nog heeft baas er over na gedacht. Daar kun je een heleboel anderen van kopen Vork

paddy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:06

He hoe kan dat nu, ik sta niet meer in het lijstje, ze zijn mij vergeten te noemen!!! ROFL ROFL ROFL ROFL

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 20:12

Citaat:
Enne zijn de springers/dressurmensen allemaal rijker dan polo-lui (in dat patserwereldje moet toch ook wel wat geld zitten)?
Volgens mij is polo hier in Nederland nog maar heel klein maar wel groeiend.... Zantman was/is een confectieboer die het volgens mij best goed doet in polo-nederland. Hij heeft zijn geld verdiend in kleding maar wat hij nu doet weet ik eigenlijk niet.

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 20:16

Wow, wat een bedragen zeg Wow!
Ben toch altijd benieuwd hoe die mensen dat doen, ze zullen ook al wel een behoorlijk groot startkapitaal gehad moeten hebben Tong uitsteken

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 20:48

Buwa_ schreef:
Wow, wat een bedragen zeg Wow!
Ben toch altijd benieuwd hoe die mensen dat doen, ze zullen ook al wel een behoorlijk groot startkapitaal gehad moeten hebben Tong uitsteken

Jezelf opwerken kan ook heel goed Ja Beginnen als bankier en door steeds beter te worden uiteindelijk directeur te worden.

kjoetie schreef:
KiWiKo schreef:
De enige informatie ik ik relevant vind is of ze vrijgezel zijn en waar ze dan uit gaan Haha! Haha! Haha!

En eventueel een fotootje zou ook niet verkeerd zijn, weet je tenminste dat je op de goeie jaagt Nagelbijten / Gniffelen

Beetje sneu als je veel tijd besteed aan een vent en het blijkt de verkeerde te zijn Tong uitsteken

Mija schreef:
DAT GELD MAAR BIJZAAK IS...ZEGGEN ALTIJD MENSEN DIE ZELF GENOEG GELD HEBBEN.....

Ben ik met je eens Lachen Geld maakt niet gelukkig, maar als we hier thuis meer centen zouden hebben zou het een stuk makkelijker zijn en ook een stuk geluk mee brengen.
En dan zeg ik: we hebben het niet slecht hier Lachen Maar later ga ik héeeel veel centjes verdienen Knipoog Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 07:15

ach geld maakt niet gelukkig........... maar ik kan je wel vertellen dat het je knap ongelukkig maakt als je het niet hebt!

yvette46

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 10:03

wat een geld maar zijn ze echt gelukkig, dat vraag ik me af.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 10:09

yvette46 schreef:
wat een geld maar zijn ze echt gelukkig, dat vraag ik me af.

waarom zouden zij niet gelukkig zijn? Alleen omdat ze meer geld hebben dan de gewone mens? Het zijn geen celebs, die mensen hebben ook gewoon familie en vrienden.