Seks met dieren vanaf volgend jaar eindelijk verboden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chaneltjje

Re: Seks met dieren vanaf volgend jaar eindelijk verboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 11:59

Dat werd eens tijd, dat had al veel eerder gemoeten
het is onvoorstelbaar hoe wanhopig sommige mensen zijn Boos! Boos!

wel vind ik het stom dat het pas vanaf januari is.. dan kunnen ze nu nog ongestraft hun gang gaan..
Belachelijk!!! Boos!

Jaimyliefje ik ben het volkomen met je eens... het is niet normaal wat daar gebeurd !!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:08

CharleyT schreef:
Dan moet de dierenarts ook maar niet meer opvoelen bij kolieken, of voelen of het veulen goed groeit bij een merrie.
Zelfde ingangen zeg maar, en die arm is toch wel wat groter dan het speeltje van de aanrander. Alleen: het paard weet niet dat die dikke arm goedbedoeld is, en dat frummeltje van een stoute meneer die voor zijn eigen bevrediging bezig is.
Dit heeft meer te maken met immoreel gedrag(aanpakken die hap) dan met dierenleed. Maar..............super dat er eindelijk wetgeving komt. Ik zie het nog simpeler, blijf met je vingers van mijn dieren af, zoniet ben je strafbaar.
[/quote]

Wat een kromme redenering. Dus omdat verkrachting bij mensen niet mag, moet inwendig onderzoek bij mensen ook maar meteen verboden worden. Lijken me toch 2 hele verschillende dingen. Stop je leuter maar lekker in een opblaaspop of in een knuffelbeer ofzo.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:43

knuffelbeer? iehwl ... *kijkt naar haar collectie knuffelbeesten*

houdhet bij een opblaaspop xD

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:45

Dat verbod hadden ze veel eerder moeten doen, maar er wordt teminste werk van gemaakt nu.. Super!

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:40

hier zitten voor en nadelen aan......
voordeel is dat die viespeuk die niet met zijn tengels van je dieren af kan blijven nu ook veroordeeld kan worden. En wat mij betreft gelijk voor een paar jaar, maar dat zal wel weer niet...

nadeel, en dat weegt erg zwaar vrees ik... Mensen die hiervan houden kunnen straks hun fantasie niet meer gevoed krijgen door de films die ze eerder konden kopen. Effect daarvan is dat mensen steeds meer met die fantasien rond lopen, en dat die uitgroeien tot iets wat ze niet meer kunnen wegstoppen. Daarvan krijg je de zogenaamde 'fence hoppers" . Dat zijn de mensen die je paard verkrachten in de wei, of mensen die op proef een hond uit het asiel halen, en hem na een week vrolijk terug brengen.
Om dat in toom te houden hebben mensen films nodig, en als die verboden gaan worden, dan vrees ik dat het dier er niet bij gebaat is uiteindelijk.
en zeg nu zelf, denk je werkelijk dat die reu er last van heeft als hij op 1 van die dames springt? Ik denk van niet.

ofwel een ondoordachte beslissing, die veel uitgebreidder had moeten zijn.
toegegeven waar de grans dan moet liggen is moeilijk te stellen. Wat mij betreft heel simpel, maar in de ogen van iemand die er van houd waarschijnlijk totale onzin. Ik zou zeggen een dier wat een vrouw dekt is geen punt, maar zodra een man met zijn tengels aan een beest komt is er geen sprake meer van vrije wil bij het dier, en dat moet strafbaar zijn.
Aan de andere kant idd wat voelt een merrie nu van dat kleine stompje van die man... de arm van de veearts is groter.
En toch zou ik met alle plezier dat stompje van die man eraf hakken, omdat ik het gewoon niet vind kunnen, dat gaat de grens over.

kmeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:07

die mensen die dat doen mogen ze van mij heel hun leven opsluiten in een gesticht!! Boos!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 10:25

He he, het kwartje is eindelijk gevallen!..
Traag van begrip, maar toch...