Mondy schreef:Een beetje bijgelezen weer.
En hoewel ik nog steeds niet achter pzb sta ben ik wel verwonderd mbt de heisa nu rond Wizzard.
Was een tijdje terug niet een hoop commotie op iemand die haar paard maar moest laten inslapen ipv zo laten kwakkelen en dat het eigen verantwoordelijkheid was als pzb niet mee zou werken ?
Waarom is dat ineens anders als die dame uit Urk die zodra het paard teveel kosten geeft, flink ziek is(geweest) en dan toch weer terug wordt versleept.
Waar is daar de eigen verantwoordelijkheid in ?
Dat er dan een verhaal komt met het perse willen weten waar ie is enz... leuk als t kan maar geen verplichting voor pzb en nieuwe "eigenaar".
Zo'n app berichtje kan ook rustig vantevoren besproken zijn. Dat die bewust zo is neergezet als statement voor de rest, imo niet eens zo raar.
Zij geeft het dier weer terug, wetende wat er mee aan de hand is en hoe t gaat, nadat er bij haar ook eea niet duidelijk was. Dan achteraf niet ineens t slachtoffer uithangen. Hier mist een stuk eigen verantwoordelijkheid.
Is t ok dat pzb m weer doorschuift, vind ik ook niet. Hopelijk is de nieuwe er goed voor.
Omdat je ook gezeik krijgt als je wel je verantwoordelijkheid neemt. PZB is niet van het laten inslapen. Kijk maar naar bijvoorbeeld Owen, die hebben ze ook nog een tijd laten rondwaggelen met een opgelost hoefbeen. Als jij laat inslapen riskeer je een hoop gezeik want, zoals ook al duidelijk is geworden (alleen al hier) zijn ze er als de kippen bij om te gillen dat ze het juridisch gaan aanvliegen.