Michelle77 schreef:Hoe kan ze vd Nl jury nou een 7 krijgen voor die eners? In beide een fout?
Belachelijk! Die heeft ze geen één keer foutloos laten zien!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iloveiswan schreef:http://results.aachen2015.de/show/7/eve ... result/27/
Daar kan je als het goed is de score zien per onderdeel
Emmaa_ schreef:Ik vind Dujardin een super sympathieke meid en ik ben groot fan van haar als combi met Valegro maar dat neemt niet weg dat het gewoon krom gejureerd is... Als haar wissels gewoon fout waren en ze scoort er een 7 op gaat er iets niet helemaal goed volgens mij
Littera schreef:Whitepanther schreef:Jury maakt de sport nu wel totaal belachelijk...
Maar hoe los je dat op? Meer juryleden? Zelfs als je hier de hoogste en laagste score weg zou strepen, zou Charlotte nog eerste worden.
Ik ben het helemaal met je eens, hoor, maar dit lijkt me zó moeilijk op te lossen.
Somebody_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind Dujardin een super sympathieke meid en ik ben groot fan van haar als combi met Valegro maar dat neemt niet weg dat het gewoon krom gejureerd is... Als haar wissels gewoon fout waren en ze scoort er een 7 op gaat er iets niet helemaal goed volgens mij
Er is maar 1 jurylid die dat niet gezien heeft, de rest geeft terecht gewoon een 4.