phormicola schreef:Wat heeft die met 'r handen joh?Paard is grooooooooooooooooot en sterk, en zij vrij frele, ik denk dat ze hem maar NET aankan op deze manier.
Vind de muziek van deze proef erg mooi, maar kan er niet echt van genieten door haar gesleur en getrek..
Het is altijd bevredigend als de muziek precies op de maat van de passage-piaffe is =) Simpele pleziertjes des levens!
HarriesHorse schreef:Babootje schreef:Ik vroeg me al af waar Hakunamatata bleef hier issie!In de eerste 10 seconden van deproef na het groeten
Cowgirl schreef:Michh16 schreef:nou, wil m best hebben heurrrr Ik ook....voor mijn wagen!Daar zie ik hem ook liever.
michelle___ schreef:Raponsje schreef:NAAATSBEENJAAA NAATSITSITSI BABAAAAAHSorry maar dat kun je toch niet serieus nemen. Jeugdsentiment !
Niobe schreef:Ja wat was er met die vorige amazone? Die zag er nogal verdrietig uit na d'r kurDit was de laatste wedstrijd met Diva, paard gaat namelijk terug naar de eigenaar
Vind het mede door de muziek een hele leuke proef om naar te kijken, maar die handen van haar verpesten het weer helemaal... erg jammer hoor. Leuke in elkaar gezette kür, mooi paard.. en dan dit.
Century schreef:Had iemand gezien dat de vorige ruiter niet zo blij was, leek alsof ze moest huilen? Begreep even niet hoe en waarom.ik denk de emotie omdat dit haar laatste rit met dat paard was, die wordt namelijk verkocht
Ach mijn dochter zegt net, ze is wat spastisch in d'r hand maar op de paralympics hadden ze geen plek meer....