Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rizette schreef:Is het een spelfout? In het Duits is het Flachs. We hebben te maken met een Duitser die ook met spelfouten kamt net als de berichtgeving van Paard Zoekt Baas vaak vertoont. Ze zitten op 1 lijn om het zo maar te zeggen.
Dreamboy schreef:Rizette schreef:Is het een spelfout? In het Duits is het Flachs. We hebben te maken met een Duitser die ook met spelfouten kamt net als de berichtgeving van Paard Zoekt Baas vaak vertoont. Ze zitten op 1 lijn om het zo maar te zeggen.
Wie zegt dat het een Duitser is? Nederlanders die in Duitsland wonen krijgen ook een Duits telefoonnummer. Waarschijnlijk weet diegene gewoon niet hoe je vlas schrijft. Kan een Duitser gebeuren maar een Nederlander net zo goed. Je hoeft maar willekeurig topic op Bokt te openen om te lezen hoe slecht het gesteld is met de Nederlandse taal van sommige mensen.
StalNollie schreef:[ [url=m/xH7NdN.jpg]Afbeelding[/url] ]AmyJamess schreef:Matilda heeft ook een update geplaatst
Bielsje schreef:Ik ben het met jullie eens dat ze opener zouden moeten zijn over paarden die niet helemaal gezond zijn. En altijd dat "geen goed huisje gehad" stoort me ook.
Maar, dat hele Mathilde verhaal... Ze zegt dat er dingen verzwegen zijn naar de adoptant. Hoe kun je dat weten als je niet weet wie de adoptant is? Zeggen dat het niet op FB of waar dan ook heeft gestaan gaat niet op, want niemand weet wat er face to face is besproken.
Hoewel ik blij ben dat bij steeds meer mensen de ogen open gaan, is het imo niet helemaal correct om los te gaan op deze situatie. Als ik een paard adopteer/koop, hoef ik ook echt geen contact met de oude eigenaar. Heb ik geprobeerd en dat is zeer slecht bevallen
stuktrut schreef:Ik vind het al heel vreemd dat ze paarden een andere naam geven, dan word het al lastiger voor een nieuwe adoptant informatie te vinden. Enige tijd geleden was er ook een tinker (lieve) die een andere naam had waar de eigenaar in de reacties aangaf dat hij niet of gras kon, daar stond niks over in de advertentie. Volgens de oud eigenaar had die insuline resistentie.
JameyDL schreef:And that's why we shop and don't adopt. Wat een vreemde situatie van Mathilde, vroeger toen ik jonger was keek ik hun video's wel ooit en zag er nooit iets mis mee. Maar hoe ouder je word en hoe "wijzer" begon het wel wat vreemd te worden bepaalde situaties. (Toen haar eigenlijk beste vriendin opeens uit het niets verdween rond die tijd).