Aftrap met springen De KWPN Stallion Show begint op woensdag 31 augustus. Deze eerste dag staat volledig in het teken van de tweede bezichtiging van de springhengsten. Bijna negentig hengsten zijn na de eerste bezichtiging geselecteerd voor Den Bosch.
woensdag 31 januari
Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 22-01-24 14:45
Goed gezien Jokonootje, bedankt! Ik heb het aangepast.
Ik heb het aangepast, dank je wel voor je feedback
ElfBeau_067
Geplaatst: 25-01-24 18:32
Waarom hebben we bijna alleen maar nieuws over Friese paarden?
Firelight
Geplaatst: 25-01-24 18:35
Vorige week was de hengstenshow van de Friese Paarden, dan komt er altijd wat meer nieuws over. Nu is dat weer minder. Volgende week begint de KWPN hengstenkeuring, dan komt daar weer meer nieuws over.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 25-01-24 18:36
Ik zie niet alleen maar nieuws over Friese paarden? De KFPS hengstenkeuring is pas geweest, dan komt dat meer in het nieuws.
Het klopt dat daar morgen staat, dit was namelijk een artikel dat de KNHS gisteravond al gepost had. Ik heb van het woord morgen even vandaag gemaakt. Dankjewel voor het doorgeven manonutjuh.
In de titel is denk ik een cijfer weggevallen, ik denk dat het 2024 moet zijn. Als dat niet meer past zal de titel misschien iets aangepast moeten worden denk ik.
Firelight
Geplaatst: 30-01-24 21:43
Goed gezien Jet, dank je wel. Ik heb het aangepast.
Scherp gezien YvonneV, het lijkt erop dat Hart van Nederland die hele uitzending niet meer op hun website heeft staan. Ik leg jouw opmerking even achter de schermen neer, dan gaan we even met de rest van de NR overleggen wat we hiermee kunnen en moeten doen. Dankjewel voor het doorgeven.