Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biebz schreef:Ik heb Urk nooit gevolgd, dus allemaal niet zo meegekregen.
Maar idd, daar hebben ze een punt.
Maar waarom zo'n uitgebreid verhaal gelijk? Idd gewoon kort nieuwe adoptant wil geen contact. Klaar.
Niemand weet wat er precies is afgesproken en besproken.
Weet dus ook niet zo goed wat ik er nu van vind.
AmyJamess schreef:Geen idee of het paard als rijpaard of weidemaatje is herplaatst door pzb. Maar als ze hem als weidemaatje hebben herplaatst zie ik het probleem niet zo, mits ze eerlijk zijn geweest over de gebreken en achtergrond van het paard.
In matilda's bericht lees ik dat pzb niet aan de nieuwe adoptanten hebben gevraagd of ze contact wouden houden, pzb beweert anders. Benieuwd wat dan allemaal waar is en hoe matilda dat weet.
Dreamboy schreef:Ik wilde het net delen. Ik moet zeggen, over de toestand waarin hij terug kwam bij pzb hebben ze wel een punt. Hij zag er inderdaad niet al te best uit. Maar hij was ook ziek geweest dus dat zal ook niet geholpen hebben. Dat de nieuwe adoptant geen contact wil kan ik me goed voorstellen. In hoeverre deze op de hoogte is van zijn mankementen, dat weten alleen pzb en zij.
Rocamor schreef:Dreamboy schreef:Ik wilde het net delen. Ik moet zeggen, over de toestand waarin hij terug kwam bij pzb hebben ze wel een punt. Hij zag er inderdaad niet al te best uit. Maar hij was ook ziek geweest dus dat zal ook niet geholpen hebben. Dat de nieuwe adoptant geen contact wil kan ik me goed voorstellen. In hoeverre deze op de hoogte is van zijn mankementen, dat weten alleen pzb en zij.
Ik dacht dat pzb aangaf hun "geadopteerde" paarden op te volgen. Hoe kan het dan dat ze niet gezien hebben dat een paard 200 kg (25-33% van het oorspronkelijk gewicht) te mager was geworden bij de "adoptant"?
Siers83 schreef:Op insta hebben ze hetzelfde bericht geplaatst maar niet de opmerkingen uitgeschakeld. En dat zullen ze weten ook! Zo goed als iedereen vind deze post niet netjes en natrappen op Mathilde. En daar reageren ze dan ook weer op, iedereen is uiteraard welkom om te komen kijken bij ze
Dreamboy schreef:Het paard is behoorlijk ziek geweest en daardoor vermagert. Pzb was hiervan op de hoogte maar ze doen nu net alsof het paard slecht verzorgd is.
Mayflower_ schreef:En nu zou de “adoptant” van Whizzard/Whiz/het paard van zich hebben laten horen: (Stond op de FB van PZB)
[ [url=m/oAbTga.png]Afbeelding[/url] ]
Dreamboy schreef:StalNollie schreef:+49 is Duits nummer? Een duitser die zo correct NL schrijftniet geloofwaardig
Er zijn ook Nederlanders die in Duitsland wonen, zoals ik. Als je emigreert laat je je moederstaal niet in je geboorteland achter of zo.
lies schreef:Mayflower_ schreef:En nu zou de “adoptant” van Whizzard/Whiz/het paard van zich hebben laten horen: (Stond op de FB van PZB)
[ [url=m/oAbTga.png]Afbeelding[/url] ]
Beetje gekkig bericht toch? Waarom zo expliciet antwoorden, alsof iedereen het gaat kunnen lezen en al van te voren is bedacht om een screenshot te gaan delen. Dit zou toch gewoon een onderling contact moeten zijn via whatsapp? Vreemd.