Doanique schreef:Giolli schreef:Doanique, slijmbal!Je weet nooit wat er nog te winnen valt En maar slijmen, en maar slijmen, en dan krijg je een ban nog 12 minuten
Muurp schreef:Doanique schreef:Wil echt even mijn complimenten uitbrengen, vind het echt heel leuk dat er zo veel ingestopt is!Dankjewel! Leuk om te horen!Veel werk is het sowieso, dat is een ding wat zeker is... Ja en een hoop durf, ben benieuwd wie het met mij uit durft te houden op die meeting
LynnDenise schreef:Ladybird schreef:Ja tuurlijk wat dacht jij dan Jeetje Zullen we de 200 pagina's nog bereiken voor 20:00?Ben bang van wel
Muurp schreef:Dankjewel! Leuk om te horen!Veel werk is het sowieso, dat is een ding wat zeker is... Echt super dit, volgens mij zit er zelfs nog een prijskaartje aan vast voor Bart? Echt super dat jullie dit doen!
Ik vind deze 1 april grap echt geweldig gewoon... krijg er echt een bigsmile van...Maar ff stomme vraag kan je nu ook iets speciaals met gekleurde nicknaam??
Muurp schreef:[***] schreef:Aaah Muurp, doe je zoveel moeite, word je ook nog geband ..Zwaar leven...
hannah41 schreef:Nientsje schreef:Nope echt niet, nooit geld gehad ervoor enzo Lijkt me wel zo geweldig om heen te kunnen *hint* Ssstttt