Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:witchking schreef:Voor ik ben bijgelezen staan er zo weer een paar pagina's bij en ben ik een uur verder ......zo zonde van mijn tijd en aan de andere kant veel te leuk om te lezen
Ik zal misschien niet de vent van mijn leven ontmoeten maar het chatten is zeker wel gezellig...enige nadeel...mijn aangegeven leeftijd is niet mijn werkelijke leeftijd waardoor mijn matches dus ook ietwat aan de jonge kant zijn..ik zag al wel dat meer mensen hier last van hebben
Schrale troost: mijn leeftijd staat wel gewoon op 25 en ik ben ook regelmatig gematcht met een broekie
witchking schreef:Jolien87 schreef:
Schrale troost: mijn leeftijd staat wel gewoon op 25 en ik ben ook regelmatig gematcht met een broekie
vervelend..maar bij jou weten ze iig dat ze jonger zijn, ik kreeg al het commentaar van een broekkie dat hij mijn opa zou kunnen zijn , voor ik antwoord kon geven verdween meneer
Wolken schreef:Tasserd schreef:Ik weet hoe het voelt Wolken, helpt ook niet echt dat mijn date mij regelmatig smst met 'ik vind het zo spannend!'
Hahaha, zou ik maar weten dat mijn date ook nerveus is, Dan zou ik mezelf iets minder puberaal vinden. Helaas is meneer de koelheid zelve. Tenminste, zo komt hij over
ThinkCreativ schreef:Ossi schreef:Mogen we hier wel slowchatten?
Tweakers is weer eens flauw bezig
Als men het hier beschaafd kan houden is het geen probleem, lijkt me.
Quad schreef:Wolken schreef:Ik heb iemand van 10 jaar jonger gesproken die het op een oude fiets wel wilde leren....
Nja, heb wel diverse sscreenshots voorbij zien komen waarvan je denkt en wat is nu jouw doel hiervan? Of ga er mee bezig en houdt het leuk en oprecht of sluit de boel af en ga door met je leven :/
Ossi schreef:Quad schreef:Nja, heb wel diverse sscreenshots voorbij zien komen waarvan je denkt en wat is nu jouw doel hiervan? Of ga er mee bezig en houdt het leuk en oprecht of sluit de boel af en ga door met je leven :/
Soms is dom ouwehoeren net zo leuk
Niet altijd zo serieus zijn maakt het leven een stuk leuker
Iris82 schreef:Ik moet persoonlijk zeggen dat ik nog geen enkele vervelende Tweakert tegen gekomen ben.
En anders is de ban-knop erg snel gevonden. En het leven gaat weer verder.
Vooralsnog moet ik zeggen dat ik echt onwijs leuke gesprekken gehad heb. Vooral ook erg grappig dat de meesten zeggen: "Ja maar ik ben ook geen standaard Tweaker".
reefclaw schreef:Veel mensen trouwens die een chat window openen, en dan niets zeggen.
Is dat jullie ook al opgevallen?
Iris82 schreef:Ik moet persoonlijk zeggen dat ik nog geen enkele vervelende Tweakert tegen gekomen ben.
En anders is de ban-knop erg snel gevonden. En het leven gaat weer verder.
Vooralsnog moet ik zeggen dat ik echt onwijs leuke gesprekken gehad heb. Vooral ook erg grappig dat de meesten zeggen: "Ja maar ik ben ook geen standaard Tweaker".