Myrtheeeeeee ik heb de macteam al weggegooit dus kan geen foto voor je maken!http://www.dyanne.nl/wp-content/themes/ ... h=438&zc=1 hier staan er wel, maar geloof dat die andere met beige en zwarte strepen was.. en met 3kwart mouwen, alleen dat werden wel gewoon korte mouwen!
ja geloof het wel! Die kan je heel hoog en heel laag dragen, is maar net wat je zelf wilt geloof ik Oeh, hoe was engeland? je goed vermaakt? Hoezo faal je met je tas inpakken Myrthe.. ga straks ook mijn tas klaarmaken voor 't weekend!
JAaaaaaaaaaaaaaaaa Engeland was zoooooo gaaf heb me echt vermaakt, ik zal wel even een verslag maken vandaag of morgen met Foto's
ElineThera schreef:He greetje.. je hebt het zelfde onderschrift als mij, nou net gedaan of had je dat altijd al? Gejat uit het mooiezinnentopic vind je het erg? vond hem zooo mooi!! als je het niet luke vind, prima, dan verander ik hem
Myrthe_Yolto schreef:haha, nuja ik wil m inpakken, maar ik ben te lui om met mn gat van de bank af te komen maar waarom?
trekpaardluf schreef:gejat uit het mooiezinnentopic vind je het erg? vond hem zooo mooi!! als je het niet luke vind, prima, dan verander ik hem Nee, hou maar vind het wel grappig maar viel me ineens op, hij is ook echt ontzettend mooi en vind het zo waar!Myrthe: waar ga je heen?
Myrthe_Yolto schreef:omdat ik geen zin heb om mn benen te bewegen, want dat doet pijn Neeeheeee waarom pak je uberhaubt een tas in als je weekend krijgt?
murtie slaap vannacht vlak naast die lekkere ijslanderbillen.ik slaap bij mn paardjes vannacht want morgenochtend WEDSTRIJD en daarna door naar priscilla in edam, daar n nachtje slapen en dan moet ik zondag werken en hopelijk samen met aliciaaaa ?