Electra63 schreef:Janine1990 schreef:Zeeeer terecht! Heel benieuwd wat charlotte nu gaat doen!Voor de sport zou het goed zijn, als de Duitse kampioen wordt.Waarom??
Littera schreef:Dat die voetballer er is weten we nu wel. Ja stak die met z'n koppie zo boven die plantenbak uit
Electra63 schreef:Janine1990 schreef:Zeeeer terecht! Heel benieuwd wat charlotte nu gaat doen!Voor de sport zou het goed zijn, als de Duitse kampioen wordt.Zou zeker niet verkeerd zijn! Weer wat competitie! Maar de dames zijn zeer aan elkaar gewaagd!
Ben ik de enige die Valegro ook niet altijd even mooi op lengte vindt in zijn hals? Vind hem regelmatig erg kort worden.
Somebody_ schreef:Deze muziek van Charlotte vind ik wel heeeeel gaaf passend.Kan hem voortaan helemaal mee fluiten
gabixcoen schreef:Oeh erg onrustig die aanleuning net..Hij is tot dusverre vandaag het best van de hele week...afgezien van het trage.
Nee... de enige die mij tot de tranen hebben geroerd zijn edward en toti geweest, daarna is dat nooit meer gebeurd
DideH schreef:Nee... de enige die mij tot de tranen hebben geroerd zijn edward en toti geweest, daarna is dat nooit meer gebeurd Anky ook nooit? Vandaag was het bij mij alleen Carl Hester.
Lijkt net of ze hem heel erg omhoog trekt omdat hij hangt ofzo in de draf.. Heel veel respect hoor, maar dat leek zo..
gabixcoen schreef:Lijkt net of ze hem heel erg omhoog trekt omdat hij hangt ofzo in de draf.. Heel veel respect hoor, maar dat leek zo..Dat is nog nooit anders geweest. Hij is altijd wat douwerig en traag.