Ik zat gister tweakers te terroriseren

Maar zie dat er heel ook erg veel zijn!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hooiberg schreef:Serial: ja, net als bij honden en allerlei viervoeters. Het gewricht wat naar voren steekt is de knie, en het gewricht wat naar achteren uitsteekt is de hak. Dus eigenlijk hebben paarden heel erg lange voeten.
[ Afbeelding ]
Er steekt zelfs zo'n botje uit bij de hak, net als bij mensen.
Quad schreef:Wolken schreef:Leuk initiatief! Ik heb maandag redelijk wat uurtje plat gelegen van het lachen. Wat kunnen mannen ouwehoeren!
En geheel onverwacht een date aan overgehouden waarvoor ik nu al bloednerveus ben.....
Nou jullie kunnen er ook wat van!
witchking schreef:Voor ik ben bijgelezen staan er zo weer een paar pagina's bij en ben ik een uur verder ......zo zonde van mijn tijd en aan de andere kant veel te leuk om te lezen
Ik zal misschien niet de vent van mijn leven ontmoeten maar het chatten is zeker wel gezellig...enige nadeel...mijn aangegeven leeftijd is niet mijn werkelijke leeftijd waardoor mijn matches dus ook ietwat aan de jonge kant zijn..ik zag al wel dat meer mensen hier last van hebben
witchking schreef:Voor ik ben bijgelezen staan er zo weer een paar pagina's bij en ben ik een uur verder ......zo zonde van mijn tijd en aan de andere kant veel te leuk om te lezen
Ik zal misschien niet de vent van mijn leven ontmoeten maar het chatten is zeker wel gezellig...enige nadeel...mijn aangegeven leeftijd is niet mijn werkelijke leeftijd waardoor mijn matches dus ook ietwat aan de jonge kant zijn..ik zag al wel dat meer mensen hier last van hebben
Wolken schreef:Tasserd schreef:Ik weet hoe het voelt Wolken, helpt ook niet echt dat mijn date mij regelmatig smst met 'ik vind het zo spannend!'
Hahaha, zou ik maar weten dat mijn date ook nerveus is, Dan zou ik mezelf iets minder puberaal vinden. Helaas is meneer de koelheid zelve. Tenminste, zo komt hij over