camille_J_M schreef:camille_J_M schreef:die waren toch al een keer gewonnen of niet???
(die HE kaarten)
???
ik heb er nog niemand over gehoord in dit topic
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:LynnDenise schreef:Ik heb geen bericht gezien met iemand die HE kaarten heeft gewonnen, iig niet in dit topic.
Ik kan jullie wel degelijk bekend maken dat de prijzen echt zijn.Dus de HE kaartjes gaan wel degelijk naar een gebruiker.
Alleen wie, dat zien jullie vanzelf!
Muurp schreef:LynnDenise schreef:Ik heb geen bericht gezien met iemand die HE kaarten heeft gewonnen, iig niet in dit topic.
Ik kan jullie wel degelijk bekend maken dat de prijzen echt zijn.Dus de HE kaartjes gaan wel degelijk naar een gebruiker.
[***] schreef:SindyKaya schreef:Wij hebben met de hele school een 1 april grap uitgehaald!
Om half 12 gingen we allemaal de klas uit zonder wat te zeggen of wat dan ook. Iedereen rennen naar buiten op het plein.
Stonden zoveel mensen!! Nooit gedacht dat meer als de halve school mee zouden doen
Helaas vonden de leraren het niet leuk en moet iedereen 2 uur nakomen
Maar het was het waard!
Flauw van je school ja!!! Gewoon dan ook niet komen die 2 uur
Slechte invloed heb ik