ripoboe schreef:ik ga hier een systeembeheerder wurgen, wel tour de france.Ik werk toch niet want ik ben ambtenaar dus laat me lekker kijken
Eindlich hab ich beeld! (haha om maar in't duits te blijven!)Trouwens, mag de loep er wel bij... klein joh
Met nog zeven combinaties te gaan staat Imke nog steeds op de eerste plaats.Ondanks twee kleine foutjes was het haar beste proef van Sunrise tot nu toe
Met nog zeven combinaties te gaan staat Imke nog steeds op de eerste plaats.Ondanks twee kleine foutjes was het haar beste proef van Sunrise to nu toe
Oooh, dat verklaart een hoop.. Ik loop achter dus kan rustig een glas cola inschenken. In mijn herinnering was Whisper ook een vos ...
Zo ik ben er ook klaar voor...Aan de score te zien is Imke ook goed gegaan! (lees hierboven 2 foutjes)
Dat zie je goed. Zo rijdt Remy Bastings ook altijd. Als je een hoofdstel koopt met losse keelriem kun je die aflaten. Heeft ook niet echt een functie bij dressuur, behalve als je van plan bent een salto te gaan doen....
Janine1990 schreef:Oooh, ik dacht al, vanmiddag al iets op nos, dat verdient een oscar...Ik zit hier hard te werken.