blijft af en toe wel hangen, maar ach.....adn zullen we maar denken dat alle paarden n enorm zweefmoment hebben!
Ik kijk nog even met een half oog...de leuksten (ned) moeten gelukkig nog komen Zag dat scandic het ook best netjes had gedaan, super! ik dacht trouwens dat imke niet mocht starten... maar dat zal dan wel bij de kur zijn schijnbaar
peetje82 schreef:blijft af en toe wel hangen, maar ach.....adn zullen we maar denken dat alle paarden n enorm zweefmoment hebben!
Janine1990 schreef:NOS??????????????Bedoel je dit voor mij?Ja gisterenavond bij de NOS om elf uur. Alleen kleine stukjes gezien van Anky en Edward
ik kijk even mee... heb op die duitse zender geprobeerd maar dat lukt niet. waar kijken jullie?Ik zit in het buitenland trouwens, kan geen NLse t.v. zien.
Nikeyy schreef:Ik zit te klooien op zdf, kom niet op de livestream.Iemand tips? Thanx!http://www.zdf.de/ZDFmediathek/liveStre ... Popup=true
vessuvius schreef:peetje82 schreef:blijft af en toe wel hangen, maar ach.....adn zullen we maar denken dat alle paarden n enorm zweefmoment hebben! proest, geweldig!!!!
ik ga hier een systeembeheerder wurgen, wel tour de france.Ik werk toch niet want ik ben ambtenaar dus laat me lekker kijken
Nextdomino schreef:Janine1990 schreef:NOS??????????????Bedoel je dit voor mij?Ja gisterenavond bij de NOS om elf uur. Alleen kleine stukjes gezien van Anky en EdwardOooh, ik dacht al, vanmiddag al iets op nos, dat verdient een oscar...
wat vind ik het toch helemaal niet erg dat mijn rug zwaar gekneusd is Ek junioren en young riders en nu nog een keer t EK