[HK]De Bokt 1 april puzzel: Om de dag mee door te komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElineThera

Re: [HK]De Bokt 1 april puzzel: Om de dag mee door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:24

Goedemorgen :D alweer half 11.. tijd gaat zo snel altijd!

Myrthe, jezus.. waarom helpen ze jou niet als je zoveel pijn hebt.. zou er niet een spier verkeerd kunnen zitten die ergens tegen aanknelt? Iets geworden met Amsterdam? :)
Allemaal vrolijke mensen hier.. en zo hoor 't ook.. !!

Gisteren had ik les met de poownie en het ging zo lekker :+: ze liep voortreffelijk, lekker showen en beetje te heet eigenlijk, maar ze was wel erg fijn op 2 teugels te houden, echt super lekker gereden en heb zin in het weekend.. gaan we weekendje weg met de poownies, lekker een weekend boscrossen en over de heide stappen.. oehh zin in!

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:46

Oeh, gaaf, weekendje weg met de ponys! Ik is jaloers!
Ik moet dit weekend een spooktocht organiseren voor mijn zusjes 10e verjaardag. Iemand nog geniale ideeen?

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:47

Heb je zelf al wat in gedachten? Wij hadden toen een aantal "spoken ingezet" waar je enge opdrachten bij moest doen (in een kist iets voelen, onder een delen iets zoeken (sleutel ofzo die harig is..)

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:50

Ik heb al een aantal spoken geregeld, mijn zusjes en vriendinnen komen helpen. Ik wil er eigenlijk een soort opdracht in verwerken, maar ik weet niet zo goed hoe dan..

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:00

Kun je vertellen wat je al hebt, kan ik aanvullingen doen? :D

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:05

Nou, niet zoveel :+
Er is een sparrenbos, en 7 mensen die komen helpen.
Ik wilde eigenlijk de route uitezetten met waxinelichtjes in jampotjes, dat geeft al heel snel een eng effect.. Verder weet ik eigenlijk nog niet precies wat ik ga doen..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:06

Hmm, bij ons niet, zowieso heb ik officieel meer uren, dusja :P maar ckv hoef ik niet heen, en wiskunde vandaag ook niet :P

Nog 5 minuten! Dan ben ik uit!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:10

Wow.. heb jij even geluk Myrthe :| Ik heb nog steeds geen foto voor je gemaakt, ik schaam me.

Misschien kan je er iets mee wat ik zei doriss en inderdaad met waxinelichtjes uitzetten (wel opletten dat ze niet uitwaaien door ze in een pot te doen ofzo..?) en dan paar spellen erbij.
Vorig jaar moesten wij ook in een bootje stappen waar dan 2 anders je naar de andere kant duwde.. echt eng, moest je daar iets ophalen (gouden staafje geloof ik) en dan met de boot weer terug en dan zat er nog iemand anders die er dan op het einde, als je uitgestapt was en het bosje in moest lopen om die staaf te halen, kwam er ineens iemand aan rennen, ik ben zo ie zo al een schijterd dus was echt bang :))

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:12

Klinkt wel heel gaaf :) Ik weet alleen niet of ik ze dat aan ga doen, het zijn meisjes van 10-11 jaar.. :+

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:19

Je kan het verhaal ook omdraaien, de "spoken" laten ze schrikken, maar om naar een opdracht te kunnen moeten ze het spook vangen? En dan moet ze bij de ene bijvoorbeeld een piraat op iemands gezicht tekenen met van dat smienkspul, bij de andere onder een doek een voorwerp zoeken, bij de andere in een kistje voelen wat iets is.. misschien is zoiets een idee?

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:27

Dat is idd wel een leuk idee :) ik ga vanmiddag de route vastleggen, dan eens even kijken of ik nog inspiratie daaruit kan opdoen ;)
Ik moet nu toch echt gaan, morgen herexamen filosofie...
:wave:

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:30

Hopelijk kun je er iets mee :j zo kun je vanalles bedenken als je maar inspiratie hebt :))
Succes met je herexamen morgen!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:38

Oh, gut. Morgen naar amsterdam. Zit ik verdorie 3 uur in de bus, als het geen 4 uur is!
Ik ga een topic openen hierover. Dat heeft te maken met mijn wagenziekte. :(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:43

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:53

Hallotjes!

Lees hier iets over een griezelfeestje? Als er ergens een hek in de route zit, deze met een hangslot sluiten. Sleutel in een bak gelatinepudding gooien (drinkbak voor paarden bijv. en dan dat Jelly-spul uit de supermarkt erin). Lekker grabbelen in die slijmtroep...

Of over een pad allemaal draadjes naaigaren spannen (klosje van de Hema ofzo). Lijkt net spinrag als je daar in het donker doorheen loopt...

Gnagnagnagnagna }>

Mocht je meer ideetjes willen, dan hoor ik het wel...

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:14

moehahahahahahaha, erg hoor :))

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:11

Zo hee, maar twee posts sinds ik er was :')

Hallotjes :+:

Ik ben ook weer thuis van school hoor :+ . Was wokken met de counselgroep (en nee ik heb geen tupperware bakjes meegenomen :')) We mochten twee uur lang zoveel eten en drinken als we zelf wilden, en mèèn wat heb ik nu een buikpijn _O-, voel me net zo'n opgeblazen ballon . Het was wel echt super lekker en we hebben ons echt doodgelachen om sommige uitspraken. Op een gegeven moment zei iemand:'maar niemand weet toch ook of Eileen zwanger was?' en je zag echt zo mijn counselor ineens opkijken, van Waaaat? Wie is er zwanger? :'), geniaal gezicht!
Had voordat we gingen ook even de eigenaresse van fee gebeld hoe het met haar ging (ivm verkoudheid) en toen ging ze net rijden, dus toen we in de bus zaten (ik vriendin en counselor, rest kwam met fiets ed) kreeg ik een sms-je dat het hoesten weer over is :), superblij dus!

[/egopost]

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:56

Haai, lady girls <3

ben net terug van de fysio voor me peesontsteking in me polsen. 't Zat behoorlijk fout... Had een andere fysio dan de vorige keer (hij had het heel druk), dus zij heeft gefixeerd, gevoeld, gebogen, getrokken, en weet ik niet wat en op het eind kwam Freek nog even kijken (hij wilde het eigenlijk zelf doen, maar dat kon dus niet).. maar als het over een week nog niet over is (of heel erg verbeterd) wordt ik doorverwezen naar huisarts, vanaf daar wss weer naar orthopeed gaat die kijken en dan komt die waarschijnlijk op injectie uit....

oftewel, goed fout... ;(

ga nu naar school,

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:14

ai ai ai ai :(:)

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:19

Oeh, Claire.. wat een k.utnieuws :\ Ik hoop voor je dat het toch wel verbeterd en je neit uiteindelijk een injectie hoeft te doen.. :(:)

Ik ga vanavond naar divoza :D, want ben gisteren uit mijn rijbroek gescheurd :') (ofnaja.. bij mijn knie zit nu een groot gat dat als ik aan het rijden ben, mijn knie gewoon zichbaar is :+) en moet ook mijn lapjes van mijn handschoenen bij elkaar houden want ze barsten van de gaten.. en aangezien ik dit weekend weekendje wegga en ik toch wel 2 rijbroeken meewou nemen en fatsoenlijke handschoenen is mammie zo lief om mee te gaan :D half uurtje eerder weg bij stage vond mijn stagebegeleider geen probleem!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:22

oeeh wat prettig! ik ben ook wel toe aan n nieuwe rijbroek, maarja :=

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:24

:)) moest wel hard lachen, stapte op: scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeur, ik kijk zo huh? oh, :)) mijn zusje was erbij die ging ook rijden en wij kei hard lachen daar.. heb ik gereden met een flinke gat & koude knie dat ik had joh!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:25

haha ja logisch.. ik heb nu 2 rijbroeken die ik pas, ofnouja eigenlijk 1 want 1tje is te kort :=

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:36

Nou, ik heb er een met je leren zitvlak, waar nu de knie dus van stuk is en die zit zo lekker een eentje zonder.. maar als ik die met het leren zitvlak aan heb gehad en erna die andere aan moet doen dan zit ik zo los. :P dus ga dr eentje bijhalen met leren zitvlak en waarschijnlijk 2. Dus ben ik weer gelukkig!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:38

lekker lekker! ik na de zomer maar weer ns.. als ik geld heb :=