Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:er worden voor minder paarden gedoodt..
Suzan1 schreef:Citaat:er worden voor minder paarden gedoodt..
precies!! laten we ons daar maar eens druk over gaan maken ....
iepsel schreef:Dat is idd onzin, dan hoef ik me ook niet meer druk maken over mn scheefgezakte kerstboom;). De discussie gaat hierover, en er hoeven geen "ergere" dingen bijgehaald worden. Het paard is niets te verwijten, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar om de ouders nou te verwijten dat het hun schuld is dat hun kind is gedood?? Mn paard geen eten meer geven?? Even rekenen.........jee.........dat bespaart een boel!!!
Citaat:Ik blijf erbij dat niemand zijn paard (zeker als je het al 18 jaar in bezit hebt) zomaar laat inslapen
geerke schreef:tja dit klinkt helemaal niet aardig,maar ik heb niets met kinderen,ik heb ze nooit gewild,en nu ben ik 43 en ik kan zeggen dat het de beste beslissing in mijn leven is geweest...ik kan wel blij zijn voor moeders die het wel leuk vinden, en ik haat ook niet kinderen,maar ik heb er gewoon niets mee ,nooit gehad ,raar he???
runningkawa schreef:Citaat:Ik blijf erbij dat niemand zijn paard (zeker als je het al 18 jaar in bezit hebt) zomaar laat inslapen
Dit zou ik zo snel niet durven zeggen...
Een collega van me had een hond, was haar alles. De hele dag kon ze het er over hebben.
Toen kwam er een kindje. Dat bleek allergisch te zijn voor de hond. Natuurlijk erg vervelend.
En wat denk je dat ze met de gezonde hond gedaan hebben?
Juist ja, in laten slapen...
Een ander adres was niet goed genoeg, een buitenkennel was zielig enz enz
er was maar 1 oplossing...dood.. voor een super liever golden retriever die nog nooit iets had gedaan...
Dus ik geloof niet meer in de wel over wogen keuzes van mensen als het om hun kinderen gaat... sorry
Mindim schreef:Mensen moeten eens wat vaker nadenken voor ze uberhaupt dieren of kinderen nemen, scheelt een zooi ellende.
Lieke_M schreef:Maar ik geloof trouwens dat veel kinderen die reeds van baby af dieren in de buurt hebben gehad, veel resistenter zijn voor allergiën, niet??
Lieke_M schreef:Mindim schreef:Mensen moeten eens wat vaker nadenken voor ze uberhaupt dieren of kinderen nemen, scheelt een zooi ellende.
Dus als je een hond koopt, moet je wachten met kinderen tot je hond sterft ofzo..![]()
En als m'n kind een zware allergie zou hebben voor dieren, nou sorry, ik voel er niets voor om dat kind dagelijks pillen te moeten laten slikken voor een hond!! Zeker als baby lijkt me dat al een moeilijke opdracht.![]()
Optie 1 zou zijn dat de hond niet meer binnen komt, weliswaar onder goede omstandigheden (droge slaapplaatst enzo.
Als optie 1 niet genoeg is, zou ik een goede thuis voor hem zoeken, hoeveel pijn me dat ook zou doen.
Maar ik geloof trouwens dat veel kinderen die reeds van baby af dieren in de buurt hebben gehad, veel resistenter zijn voor allergiën, niet??