MIsschien viel Anky wel omdat ze schrok wat ze voor zich in het publiek zag.
Je weet het niet...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Nergens heen met dat hoofd! Drijven!
Zeg eens heel, heel eerlijk, heb jij ooit het hoofd van een bokkend paard ook echt omhoog gekregen? Denk het niet... En de foto's van Anky te zien, die ook aan het trekken is, dat hoofd is nog steeds omlaag. Je kunt trekken wat je wil, dat ding weegt hoor en onderschat die nekspieren die het omlaag houden niet.
Nee dat hoofd krijgen wij als mensen niet omhoog als het paard het beneden wil houden.
Lara_Silver schreef:Ik verwijt haar niks als je goed naar mijn zinsbouw kijkt.Ik zeg alleen ALS en nee, als een paard bokt geeft dat geen recht te trekken in de mond en dat geld voor iedereen!
Arabesk schreef:XchantjuhX schreef:Als je paard zo tekeer gaat denk ik ook enkel maar 'hoofd omhoog' als ik daarvoor even aan de teugels moet trekken... moet dat dan maar.
hoofd omhoog? Hoofd opzij!
KiWiKo schreef:Lara_Silver schreef:Ik verwijt haar niks als je goed naar mijn zinsbouw kijkt.Ik zeg alleen ALS en nee, als een paard bokt geeft dat geen recht te trekken in de mond en dat geld voor iedereen!
Ik trek zijn kiezen eruit als het moet, ik ga een beetje verongelukken omdat een peerd het op zijn heupen krijgt....... dacht het niet
KiWiKo schreef:je hebt niet alleen een hele andere visie, maar ook een hele andere belevingswereldDit is iets meer dan een beetje moeilijk..... Dit is een elastiekje, met gruwelijk veel kracht dat als een bommetje afgaat........ en Anky is niet aan het straffen, die is daar aan het overleven....... en das heel, heel wat anders
Lara_Silver schreef:Door drijven.
KiWiKo schreef:Lara_Silver schreef:Ik verwijt haar niks als je goed naar mijn zinsbouw kijkt.Ik zeg alleen ALS en nee, als een paard bokt geeft dat geen recht te trekken in de mond en dat geld voor iedereen!
Ik trek zijn kiezen eruit als het moet, ik ga een beetje verongelukken omdat een peerd het op zijn heupen krijgt....... dacht het niet
potverdikkie schreef:KiWiKo schreef:je hebt niet alleen een hele andere visie, maar ook een hele andere belevingswereld :) Dit is iets meer dan een beetje moeilijk..... Dit is een elastiekje, met gruwelijk veel kracht dat als een bommetje afgaat........ en Anky is niet aan het straffen, die is daar aan het overleven....... en das heel, heel wat anders
inderdaad!
Ilsje_ schreef:Ja, maar weet je hoe dat nou komt, omdat de mensen hier op dit forum (sorry dat het er negatief uitkomt moddies en bart) die denken dat ze beter kunnen rijden als anky, en dat ze anky les moeten geven.