Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kyralovertje schreef:Waarom verbaazen mij deze foto's niet?
(wat niet betekend dat ik het te triest voor woorden vind..)
WildWings schreef:Dat mag, ik vind het zelf de denkwijze die jij en andere bokkers hier hanteren erg kortzichtig en ben blij dat die hier in het juridisch systeem in NL niet zo werkt:
"Nou, we hebben totaal geen bewijs dat je schuldig bent, maar omdat je anders wel heeeel naief zou zijn ben je schuldig!"
Nee, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is, weet je nog wel?
WildWings schreef:"Nou, we hebben totaal geen bewijs dat je schuldig bent, maar omdat je anders wel heeeel naief zou zijn ben je schuldig!"
Nee, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is, weet je nog wel?
_Laura schreef:@Jolliegirl; ik wacht nogsteeds op Angela's eigen reactie?
Randy01 schreef:Leonora schreef:Bij LDR heeft een paard nog iets te vertellen, zonder bijzetteugels en scherpe bitten tenminste. Dan kan hij zijn of haar hoofd er nog een keer uitgooien, juist de dwang bij deze pony maakt het allemaal zo triest. Zo strak vast staan en dan braaf lopen, wijst toch op gewenning. Niet mijn manier in ieder geval![]()
dat geeft de discussie in Het sportpaard, waarbij imke schellekens en nico verwer pleiten voor een terzake kundige steward en een verbod op camera's wel een heel andere wending
Oh dat stukje heb ik gemist (laatste twee regels van je post). Kun je ff kort uitleggen wat ze precies bedoeld hebben? Vooral wat ze precies bedoelen met het verbod op camera's (wat voor reden ervoor)?
Arabesk schreef:_Laura schreef:@Jolliegirl; ik wacht nogsteeds op Angela's eigen reactie?
zit ze op bokt dan?
Fitzroy schreef:Daar begrijp ik idd ook niets van,. Dat je zo traint achter gesloten deuren kan ik nog begrijpen maar om dit openlijk op een EK te doen??
Als we het dan toch over naief hebben ....
lejo schreef:Na dit alles ben ik vooral heel erg benieuwd naar de reactie die van de kant van Coby gaat komen, dit kán ze niet negeren.
Sundancer schreef:Ik hoop ook zeker dat dit een staartje krijgt. Hoop dat zulke mensen ook nooit meer iets met dieren mogen doen.
Hannanas schreef:Sundancer schreef:Ik hoop ook zeker dat dit een staartje krijgt. Hoop dat zulke mensen ook nooit meer iets met dieren mogen doen.
Dat zal er helaas wel niet van komen..