Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alexx schreef:heel erg gefeliciteerd! Lijkt me heeel sterk als je haar niet terug zou krijgen, jij hebt de papieren
Farouche schreef:als Swieber terug is houden we een feestje
Hannanas schreef:Snap niet dat deze mensen, als ze de oude foto's zien van jou... het topic hier eens lezen, kijken op gestolenpaarden.nl en waar dan ook.... dan ze dan geen gerechtigheid voelen, dat ze een paard niet naar het baasje doen, een baasje dat al 2 jaar al keihard aan het zoeken is....
Waar is hun gevoel als ze dit allemaal zo lezen.......
Wat gaat er in vredesnaam in hun om, dat ze hem niet teruggeven/verkopen, dat jij de "verwaarlozer"bent van swieber ofzo??
Trouwens, dat kunnen ze eigenlijk niet denken als ze alle topics, feiten, zoekacties en etc lezen.
katchina schreef:En ik snap niet,hoe mensen het over hun hart kun krijgen om nee te zeggen tegen de vorige eigenaar,die hem zolang gehad en opgevoed heeft en waar hij echt een deel v/h gezin was en die zoveel moeite hebben gestoken in het vinden van hun gestolen huisdier!Terwijl ze hem zelf nog maar kort hebben..Hun gevoelens voor dit paard zijn niet te vergelijken met die van de vorige eigenaar,dus ik vind dit super hard van die mensen.Ik heb er geen andere woorden voor.![]()
Jus_dOrange schreef:No offence maar wie bepaald er wie de meeste gevoelens heeft voor dit dier? Want zo wordt 't errug makkelijk om een gevalletje gestolen paard af te handelen *Test* "Die houdt er 't meest van alsjeblieft".
Die mensen hebben geld betaald voor het dier, zijn het dier aan het opknappen, wie zegt dat hij geen deel is van het gezin van de nieuwe eigenaren? Wie weet hoeveel moeite zij erin steken om dit dier op te knappen?
Dit is gewoon een moeilijk geval, imo kunnen anderen niet oordelen bij wie dit dier hoort, laat de rechter het desnoods maar bepalen. Maar zij hoeven niet te zeggen nou oke neem 'm maar mee.